Örum esittelee KoneAgria-messuilla Total-voiteluaineet hyötyajoneuvoille

*MANN FILTER –polttoaine- ja ilmansuodattimet *Hella-ksenontyövalot maatalous- ja työkoneisiin *Wabcon pneumaattiset ja sähköohjatut jarrujärjestelmät

Örum esittelee KoneAgria-messuilla Jyväskylässä rallin maailmanmestaruussarjasta tutut Total-voiteluaineet hyötyajoneuvoihin sekä maatalous- ja työkoneisiin. Totalin voiteluainevalikoimiin kuuluu täys- ja osasynteettisiä öljylaatuja sekä mineraalipohjaisia tuotteita. Citroënin testikuljettaja Juuso Pykälistö vierailee Örumin osastolla B206 kaikkina messupäivinä klo 13 kertomassa kokemuksistaan Total-öljyistä. Öljynvaihdon yhteydessä tarvittavat polttoaine- ja ilmansuodattimet löytyvät myös Örumin valikoimista. Messuilla Örum esittelee laadukkaat MANN FILTER –suodattimet, joita kehitetään yhdessä maailman johtavien ajoneuvovalmistajien kanssa. Messu-uutuutena esillä on modulaarinen ilmansuodatusjärjestelmä NLG hyötyajoneuvoihin. Hellan valoista KoneAgriassa keskitytään tehokkaisiin ksenontyövaloihin, joiden päivänvalon kaltaisen valon ansiosta työskentely pimeällä on vähemmän rasittavaa silmille. Esillä on myös Hellan majakoita ja varoitusvalojärjestelmiä. Wabcon pneumaattiset ja sähköohjatut jarrujärjestelmät hyötyajoneuvoihin ovat myös edustettuina messuilla. Wabco valittiin tänä vuonna parhaaksi jarrumerkiksi saksalaisten hyötyajoneuvolehtien lukijakyselyssä. Messuosastolla voi tutustua Örumnetiin, joka on Örumin jälleenmyyjien käytössä oleva www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä. Örum Oy Ab on merkittävimpiä auton varaosien ja lisävarusteiden kokonaispalveluntuottajia Suomessa. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Martti Putkonen 010 569 4475, martti.putkonen@orum.fi