Örum Helsinki Motor Show'ssa 25. - 28.11.2004

* Total-voiteluaineet Örumin maahantuontiin * Vanne- ja lisävalouutuudet esillä * Uutuutena Rosen Car Entertainment -tuotteet

Total Group, yksi maailman suurimmista öljy-yhtiöistä, on valinnut maahantuojakseen Suomessa Örum Oy Ab:n. Örum esittelee uuden Total-voiteluainevalikoimansa Helsinki Motor Show’ssa 25. – 28.11.2004. Valikoimaan kuuluvat suorituskykyä parantavat Total-voiteluaineet henkilöautoille, hyötyajoneuvoille ja moottoripyörille sekä hydraulinesteet. Örumin osastolla E2 voi osallistua Total-rallisimulaattorikilpailuun, jossa päivän paras ajaja palkitaan Peugeot-pienoismallilla. Moninkertainen rallin maailmanmestari Marcus Grönholm kertoo perjantaina 26.11. klo 12 ja 15 kokemuksistaan Total-voiteluaineista rallin maailmanmestaruussarjassa ja jakaa nimikirjoituksia. Örumin osastolla voi tutustua myös Rosen Entertainment Systemsin auton multimedialaitteisiin. Viihdekeskukset pitävät sisällään mm. laajakuvanäytön sekä DVD-, CD- ja MP3-soittimen. Niillä voidaan toistaa myös ulkopuolisia kuvalähteitä, esimerkiksi JPEG-kuvia ja ne voidaan liittää myös auton omaan audiojärjestelmään. Rosen Entertainment Systems hyödyntää alan viimeisintä tekniikkaa ja panostaa erityisesti suunnitteluun ja tuotekehitykseen. Messuosastolla on esillä Autotest-korisarjalla varustettu uusi Seat Altea, jossa voi tutustua Rosen Car Entertainment –laitteisiin käytännössä. Esillä ovat myös syksyn Hella-lisävalouutuudet ja ensi vuoden vannemallit. Hella-valoja pääsee testaamaan virtuaalisesti Hella Lightdriver –pelissä. Turvallisimmin pimeällä ajanut pelaaja palkitaan joka päivä. Ensi vuoden vanneuutuuksista esitellään mm. ATP:n Crystal Tempest, kristallikoristeltu vannesarja, sekä erityisen kevyt Forged-mallisto. Sekä Dezentiltä että CMS:ltä tulee ensi vuodelle tyylikkäitä high-gloss-maalattuja malleja. Osastolla voi tutustua myös ensiesittelyssä olevaan Audi A4 2,0 FSI T Quattro –malliin, joka on varustettu ATP-vanteilla ja Delphi Grundig –multimediatuotteilla. Lisäksi esillä on muita huomattavia uutuuksia. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Martti Putkonen 010 569 4475.