Örum mukana juhlistamassa STP:n juhlavuotta

Örum mukana juhlistamassa STP:n juhlavuotta · Jo 50 vuotta STP polttoaineen ja öljynlisäaineita · Osallistu kilpailuun ja voit voittaa mahtavia palkintoja Legendaarinen STP merkki viettää syyskuussa 2004 50-vuotisjuhlaansa. Euroopan laajuinen synttärikampanja kilpailuineen ja palkintoineen on nähtävillä suomeksi www.stp50.com sivuilla. Örum Oy Ab toimii STP -tuotteiden jakelijana autoalan ja teollisuuden toimialoille. Örum toimittaa nämä tunnetut polttoaineen ja öljynlisäaineet suomalaisille autoliikkeille, tarvike- ja varaosaliikkeille, tuning shopeille, korjaamoille, rengasliikkeille sekä teollisuusasiakkaille. STP -tuotteiden maahantuojana toimii SEAB Finland Oy STP:n valmistamia moottorien hoitotuotteita on nykyään tarjolla erittäin laaja valikoima. Yrityksen perustaja C. Dwight Liggett aloitti vuoden 1954 syksyllä öljynlisäaineen valmistuksen St. Josephsin kaupungissa, Missourissa, USA:ssa. Liggett antoi tuotteelle nimen STP (Scientifically Treated Petroleum). Lisäaineen tehtävänä oli vähentää öljynkulutusta, parantaa öljynpainetta, hidastaa moottorin kulumista sekä vähentää palamistuotteiden kertymistä. Tämä mullistava tuote oli pian erittäin suosittu ja sen maine levisi läpi USA:n laajan jälleenmyyjäverkoston ansiosta. Neljän vuoden sisällä nyt jo tuttua STP:n logoa käytettiin erään USA:n Indy-ajoihin osallistuneen auton kyljessä. Vuoden 1960 kieppeillä STP osallistui hyvin mainostettuihin nopeusennätysten rikkomisyrityksiin Bonnevillen suolatasangoilla. Näin alkoi STP:n moottoriurheilun menestystarina, joka jatkuu yhä. Tänä päivänä STP:n tuotevalikoima kattaa kaikki polttoaineen ja öljynlisäaineet, joilla parannetaan moottorin suorituskykyä ja tehoa. Yksi viime vuosien myydyimmistä tuotteista on STP Fuel Injector Cleaner, jonka avulla karstoittuneet polttoaineensuuttimet saadaan puhdistettua nopeasti, edullisesti ja turvallisesti. Uusissa autoissa polttoainejärjestelmien toleranssit ovat todella pieniä, joten vähäinenkin epäpuhtaus tai karsta esim. suuttimien kärjissä heikentää auton suorituskykyä merkittävästi. Pullollinen STP Fuel Injector Cleaneria auttaa lähes kaikissa tapauksissa. Auton suorituskyky ja teho saadaan ennalleen vaivattomasti. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteasiantuntija Petri Laurila, 010-569 4405 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/17/20040917BIT00120/wkr0001.pdf