Örum Oy Ab vahvasti mukana suomalaisessa Super 2000 -sarjassa

Örum Oy Ab vahvasti mukana suomalaisessa Super 2000 -sarjassa -Örumista kansallisen rata-autosarjan markkinointi- ja yhteistyökumppani -Sachs Performance -tuotemerkki näkyvällä paikalla jokaisessa kilpailuautossa sekä radanvarsimainoksissa -Turva-auton katolla räätälöity F1-kilpasarjasta tuttu Hellan OWS-X -ksenonvalopalkki Vapaan autovaraosakaupan maahantuonti- ja tukkuliike Örum Oy Ab on alusta asti mukana vuoden 2004 Super 2000-sarjassa siviiliautojen ajo- ominaisuuksia parantavalla Sachs Performance -tuotemerkillä. Sachs Race Engineering tuotteet ovat oikea valinta varsinaiseen kilpailukäyttöön. Jokaisessa sarjan kuudessa osakilpailussa yhteistyöstä kertovat näkyvät Sachs Performance -tarrat konepellin etuosassa Super 2000-, Sport 2000- ja Touring Saloon -luokkien autoissa. Sarjan kaikilla radoilla on myös huomiota herättävät Sachs Performance radanvarsimainokset. Lisäksi Örum toimittaa paikallisille Sachs- jälleenmyyjille vieraslippua sarjan osakilpailuihin. Jälleenmyyjät voivat jakaa lippuja edelleen omille asiakkailleen erilaisilla kampanjoilla ja arvonnoilla. "Haluamme omalla panoksellamme olla mukana tukemassa suomalaista rata- autoilua ja nostaa autourheilua kokonaisuutena kohti uutta kukoistusta", korostaa Örum Oy Ab:n asiakaspäällikkö Martti Putkonen. Näemme Super 2000- sarjan myös hyvänä paikkana tuoda Sachs tuoteperhettä esille. Autourheilun kuninkuusluokassa F1-sarjassa sekä rallin MM-sarjassa Sachs on yksi käytetyimmistä iskunvaimentimista. F1-radoilta on lainattu toinenkin Super 2000 -sarjan katseenvangitsija. Kotimaisen rata-autosarjan turva-auton eli Safety Carin katolle on kiinnitetty Hellan OWS-X -ksenonvalopalkki. Valojärjestelmä on toteutettu F1-mallin mukaisesti ja sovellettu Suomen olosuhteisiin. Lisätietoja: Martti Putkonen, Örum Oy Ab, puh. 010-569 4475 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/05/20040505BIT00300/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/05/20040505BIT00300/wkr0002.pdf