Örum takaa Boschin täysipainoisen toiminnan jatkumisen Suomessa

* Örum Euroopan suurimpia Bosch-varaosien varastoja
* Pääpaino dieselteknologiassa
* Bosch Car Service -konsepti Örumille
* Diagnostiikka ja määräaikaishuolto-ohjelma varmistavat korjaamon tulevaisuuden

Robert Bosch Oy:n autovaraosien ja Örum Oy Ab:n yhteistyö saa uudet mittasuhteet. Örum on ostanut valtaosan Boschin Suomen varaosien loppuvarastosta ja jatkaa Boschin täyden palvelun toimintaa Suomessa, Boschin luopuessa omasta varastoinnistaan. Örumin Espoon Juvanmalmilla sijaitseva Bosch-tuotteiden varasto on laajuudessaan yksi Euroopan suurimmista ja mitoiltaan suurempi kuin Boschin nyt lopettava Suomen varasto.

Pääpainopistealueena Örumin Bosch-varastossa on luonnollisesti kasvava dieselsektori sisältäen niin perinteisen kuin modernin dieselteknologian tuotteet. Örum onkin näin ylivertaisin Bosch-toimija Suomessa.

Örumista tulee virallisesti Bosch Car Service –korjaamokonseptin myyjä. Boschin mittavan mukaantulon myötä Örumin asema merkittävimpänä laatuvaraosien toimittajana jälkimarkkinoilla vahvistuu entisestään. Vaihtoehtoiset Autoasi ja Bosch Car Service konseptit takaavat jokaiselle suomalaiselle korjaamolle kilpailukykyisen toimintamallin pitkälle tulevaisuuteen.

Taatakseen ammattitaitoisen palvelun Örum on perustanut oman Bosch-organisaationsa. Vahvasta osaamisesta kertoo esimerkiksi Örumin korjaamoille kehittämä Bosch-määräaikaishuolto-ohjelma, jossa autojen määräaikaishuolto-ohjelmat ja niihin liittyvät varaosat löytyvät online-yhteydessä napin painalluksen takaa, mikä helpottaa huomattavasti korjaamon työ- ja hinta-arvioita sekä osatilauksia. Samassa yhteydessä Örum laajentaa tuoteperhettään ja osaamistaan myös Bosch-korjaamodiagnostiikan pariin.