Örum tuo maahan uudet DelphiGrundig auton multimedialaitteet

Örum tuo maahan uudet DelphiGrundig auton multimedialaitteet: * MP3 -toisto, enemmän musiikkia, vähemmän levyjä * Kannettava DVD-soitin tuo elokuvanautinnon autoon vaikkapa takapenkkiläisten pitkien matkojen ratoksi * DelphiGrundig yhdistää autoteollisuuden johtavan osatoimittajan ja yhden suurimmista ja tunnetuimmista autojen audio- ja multimedialaitteiden valmistajan huippuosaamisen Örum Oy Ab, joka on yksi suurimmista vapaan varaosakaupan tukkuliikkeistä Suomessa, tuo maahan uudet korkeatasoiset audion ja videon yhdistävät auton multimedialaitteet. DelphiGrundig yhdistää laitteissaan tarjolla olevan kärkitekniikan helppokäyttöisyyteen ja tunnistettavaan muotoiluun. SCD 2493 MP3 -autoradiossa radiolähetysten vastaanottamisesta huolehtii tuttuun tapaan luotettava RDS-viritin. Sen sijaan uudenlainen cd-soitin kasvattaa autoradion kapasiteettia merkittävästi. CD-R/RW sekä MP3- toistomahdollisuuden myötä voidaan autossa kuunnella muitakin kuin valmiita kaupallisia äänitteitä. Omia suosikkikappaleitaan voi tallentaa cd-levyille ja MP3-formaatin ansiosta niitä mahtuu äänen laadun kärsimättä levylliselle huomattavasti enemmän kuin perinteisillä kaupallisilla äänitteillä on totuttu näkemään. SCD 2493 MP3 -cd-soitin/radio on muotoiltu helppokäyttöiseksi ja sen saa makunsa mukaisesti joko sinisellä, vihreällä, oranssilla tai punaisella näytöllä varustettuna. Irrotettavalla etupaneelilla ehkäistään tehokkaasti laitteen varastaminen. Carcine 720 -dvd-soittimen ja näytön yhdistelmä on varsinainen kannettava multimediakeskus. Se tuo dvd-elokuvat autoonkin - varmasti tervetullut vaihtoehto esimerkiksi pitkällä matkalla tekemisen puutteessa tuskaileville takapenkin matkustajille. Carcine 720 -soittimessa on 7-tuumainen erittäin litteä TFT-näyttö ja se toistaa ohjelmaa myös laajakuvaisella 16:9 -kuvasuhteella. Huolettoman lithium-ioni -akun ansiosta koko laite on huomattavan kevyt ja pienikokoinen. Käyttöjännitteeksi soveltuu auton 12 voltin lisäksi myös normaaliverkkovirta. DVD-soitin toistaa CD, CD-R/RW, video CD, DVD, DVD-R/RW, DVD+R/RW ja JPEG-CD -levyt. Niin ikään se toistaa myös MP3-pakatut tiedostot. Mahtavasta äänimaailmasta vastaavat Dolby Digital- ja Dolby Prologic - järjestelmät. Laite voidaan helposti liittää myös osaksi laajempaa audiojärjestelmää ja siihen voidaan kytkeä ulkopuolinen laite, esim. pelikonsoli. Pakkauksessa on mukana kaikki elokuvanautintoon tarvittava, kuten kahdet kuulokkeet, kaukosäädin, tarvittavat johdot ja koko laitteistolle kätevä kantolaukkku. DelphiGrundig -automultimediatuotteita on saatavilla varaosaliikkeistä, audio-sähkö -erikoiskauppiailta ja autojen merkkiliikkeistä. Lisätietoja: tuoteasiantuntija Pekka Alanko, 010 569 4447 Kuvia ladattavissa osoitteesta www.delphigrundig.com/presse/pressearchiv/bildmaterial/set_bildmaterial. htm ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/12/20040812BIT00020/wkr0001.pdf