Örum tuo markkinoille Total-voiteluaineet hyötyajoneuvoille

* Oikea öljy oikeaan käyttöön * Vaativissa olosuhteissa testatut öljyt myös maatalous- ja työkoneisiin

Rallin maailmanmestaruussarjasta tuttuja Total-voiteluaineita on nyt saatavana myös hyötyajoneuvoihin, maatalous- ja työkoneisiin. Totalin periaatteena voiteluaineissaan on tarjota oikeaa öljyä oikeaan käyttöön. Örumin Total-voiteluainevalikoima laajenee kattamaan raskaan kaluston dieselmoottoriöljyt, maatalous-, hydrauliikka-, vaihteisto- ja työkoneiden öljyt ja rasvat sekä jäähdytysnesteet. Hyötyajoneuvojen voiteluaineista Totalilla on tarjolla täys- ja osasynteettisiä öljylaatuja sekä myös mineraalipohjaisia tuotteita. Esimerkiksi Rubia-sarja on kehitetty vaativaan ammattikäyttöön ja Fuel Economy –sarjalla on polttoainetta säästävä vaikutus käytettynä kautta linjan kaikkeen ajoneuvon voiteluun. Maatalous- ja työkoneöljyissä Totalin periaate on käyttäjäystävällisyys. Samaa voiteluainetta voidaan joissakin tapauksissa käyttää vaikkapa koneen moottorissa, hydraulijärjestelmässä ja vaihteistossa. Tällöin käyttäjän ei tarvitse varastoida suurta määrää erilaisia öljylaatuja. Total-voiteluaineet on kehitetty edistyksellisissä laboratorioissa ja testattu vaativissa olosuhteissa, mm. rallin maailmanmestaruussarjassa. Total tekee yhteistyötä ajoneuvovalmistajien kanssa ja valmistaa voiteluaineita, jotka pystyvät vastaamaan nykyaikaisten ajoneuvojen jatkuvasti lisääntyviin vaatimuksiin. Total on mm. Peugeotin ja Citroënin pitkäaikainen yhteistyökumppani ja kehittänyt niiden mallistoihin erinomaisesti soveltuvia voiteluaineita. Total Group on maailman neljänneksi suurin öljy-yhtiö, joka toimii yli 130 maassa. Se toimii öljyalan kaikilla sektoreilla etsinnästä ja tuotannosta alkaen aina jalostukseen ja myyntiin. Total Group on ranskalaisperustainen yritysryhmä, johon kuuluvat mm Total, Fina ja Elf. Se on Euroopan suurin öljynjalostusyhtiö, joka omistaa maailmanlaajuisesti 16 000 huoltoasemaa. Örum Oy Ab on moottoriajoneuvojen varaosien ja lisävarusteiden tukkuliike, joka toimii varaosakaupassa vapailla jälkimarkkinoilla sekä tekee yhteistyötä kotimaisen perävaunu- ja ajoneuvoteollisuuden kanssa ja lisävarusteissa automaahantuojien ja rengasketjujen kanssa. Totalin maahantuojana Örum pystyy tarjoamaan öljyn lisäksi myös muita palveluja, esimerkiksi öljynvaihdossa tarvittavat öljynsuodattimet. KoneAgria-messuilla Örum esittelee Total voiteluaineiden lisäksi MANN FILTER –suodatinvalikoimaansa. Citroënin testikuljettaja Juuso Pykälistö vierailee Örumin osastolla esittelemässä Total-voiteluaineita kaikkina päivinä klo 13. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Harri Suomi 010 569 4405, harri.suomi@orum.fi