Örumin uudet internetsivut avattu

Örum Oy Ab on uusinut verkkosivujensa ilmeen ja sisällön.

Örum Oy Ab, yksi suurimmista vapaan autovaraosakaupan tukkuliikkeistä Suomessa, on avannut uusitut internetsivunsa www.orum.fi. Sivuilla esitellään Örumin tuotevalikoimaa entistä laajemmin ja monipuolisemmin. Tuotteiden löytäminen on helpompaa selkeän ryhmäjaottelun avulla. Lisävarustevalikoima, esimerkiksi lisävalot, vanteet ja viihde-elektroniikka, on esitelty havainnollisesti kuvien ja tuoteselosteiden kanssa. Lisävaloista löytyy myös valojakaumat. Tuotetietoja lisätään sivuille koko ajan enemmän eri tuotteista. Örumnet Verkkosivuilta on yhteys myös Örumnettiin, Örumin jälleenmyyjien käytössä olevaan www-pohjaiseen, reaaliaikaiseen tilaus- ja varaosajärjestelmään. Örumnetin välityksellä Örum tarjoaa yli 200.000 tuotteen valikoiman Euroopan johtavien varaosavalmistajien merkkituotteita. Örumnetissä asiakkaalla on käytössään Örumin varasto 24 tuntia vuorokaudessa. Tuotteita voi hakea automerkeittäin, tuotekohtaisesti, tai nimikkeittäin. Suora yhteys Örumin varastojärjestelmään kertoo tuotteen saatavuuden ja saldon välittömästi. Örumnetillä tilatut Örumin varastotuotteet ovat toimivan ja varman logistiikan ansiosta asiakkaalla seuraavana päivänä ilman tilauskustannuksia. Uutuutena Örumnetissä on hakumahdollisuus vertailunumerolla, esimerkiksi valonheittimien E-hyväksyntänumeroilla. Örumnettiin on myöskin lisätty näkyville tuotteiden verolliset hinnat. Nyt molemmat hinnat löytyvät verkosta nopeasti ilman erillistä laskutoimitusta. Lisätietoja: www.orum.fi Örum Oy Ab, Martti Putkonen 010 569 4475.