Örumin vanneuutuudet keväälle 2005

Örumin maahantuomat ATP-, CMS- ja Dezent-vannemallistot vuodelle 2005 ovat nähtävillä Örumin verkkosivuilla osoitteessa www.orum.fi -> Henkilöautot -> Vanteet. ATP Italialaisen ATP:n laadukkailla design-vanteilla on jopa kolmen vuoden takuu. Forged-valmistuslinjalta tulee vuodelle 2005 kaksi uutta mallia Forged 5 ja Forged 10. Forged-vanteet ovat kestävämpiä ja kevyempiä kuin normaalit alumiinivanteet. Valmistuslinjan etuja ovat nopeus ja mahdollisuus myös pieniin tuotantoeriin. Muita ATP-vanneuutuuksia ovat kevään 2005 aikana myyntiin saapuvat Spider ja Propeller, joita on saatava 17” – 19” kokoisina. Myös Inox-mallistoon on tullut uutuutena Inox Open (16” – 20”), jossa on RST-pinta ja pohjana musta pulverimaali. Myös tämä Inox-malli on saatavana haluttaessa Swarovskin kristallikeskiöllä. CMS CMS-vanteissa yhdistyy korkea viimeistely nerokkaisiin alkuperäismitoituksella oleviin soveltuvuuksiin. CMS-mallisto laajenee kahdella uutuudella C7 ja C6. Molemmat ovat high-gloss-pintakäsiteltyjä, tyylikkäitä malleja. C6 on monipuolainen uutuus, jossa on paljon tyylikkäitä yksityiskohtia. Se on saatavissa viisipulttisiin henkilöautoihin 16”, 17”, 18” ja 20” vanteiksi. C7 on tyylikäs, viisipuolainen malli, jota on saatavana neli- ja viisipulttisiin henkilöautoihin 14”-18” vanteeksi. Dezent Dezent tunnetaan korkealaatuisesta pintakäsittelystään ja viimeistelystään sekä ajattomista malleistaan. Dezentin uutuuksia vuodelle 2005 ovat tummalla high-gloss-maalilla pintakäsitellyt Type T (15” – 18”) ja monipuolainen Type N (15” – 17”) henkilöautoihin. Breyton Breyton on BMW-autoihin erikoistunut saksalainen merkki. Yritys tarjoaa BMW-henkilöautoihin laajan vannemalliston lisäksi korisarjoja, sisustan osia sekä lukuisia muita osia. Breytonin uusi vannemalli on Flame, jota on saatavana kiiltävän hopeanvärisenä ja ball polished -pinnalla. Ball polishing –menetelmässä (”kuulakiillotuksessa”) vanteen pinnan puristamiseen ja karkaisuun on käytetty miljoonia pieniä, ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kuulia. Käsittely antaa pinnalle kromimaisen kiillon ja suojaa myös erinomaisesti korroosiolta. ATP-, CMS-, Dezent-, ja Breyton-vanteita on saatavana johtavilta rengas- ja vannealan ammattilaisilta sekä autoliikkeistä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Hannu Temonen 010 569 4445. www.orum.fi