Rosenilta suurikokoinen uutuus: Carshow

* Täydennystä huippuvalmistajan multimediavalikoimaan * Erinomainen kuvan laatu

Rosen täydentää matkantekoa helpottavaa auton viihdekeskusvalikoimaansa uudella Carshow 15,4” laajakuvanäytöllä. 16:9 laajakuva LCD-näytön kuvan laatu on erinomainen. Se on mahdollista liittää ulkoiseen ohjelmalähteeseen tai auton omaan audiojärjestelmään. Carshow sopii asennettavaksi mihin tahansa ajoneuvoon: henkilöautoon, rekkaan, pakettiautoon. Matkan viihdyttämiseksi Carshow-näytön voi liittää dvd-, cd- tai mp3-soittimeen. Näytön ominaisuuksiin kuuluvat kaukosäädin, kaksi lukuvaloa, IR-kuulokeliitäntä, dvd-soittimen ohjaus, johtosarja, lisäksi mukana tulee asennussarja. Carshow-näytön suositushinta on 1020 euroa. Amerikkalainen Rosen Entertainment Systems hyödyntää alan viimeisintä tekniikkaa ja panostaa erityisesti suunnitteluun ja tuotekehitykseen. Se keskittyy nimenomaan auton multimediatuotteisiin. Se suunnittelee itse kaikki mallinsa ja omistaa yli 70 patenttia autojen multimedialaitteiden alalta. Carshow-näytön lisäksi valikoimaan kuuluvat all-in-one-viihdekeskukset, jotka sisältävät dvd-, cd- ja mp3-sottimen ja jopa peliohjaimen, sekä erilliset dvd-soittimet, näytöt ja langattomat kuulokkeet. Rosen-multimediatuotteita tuo maahan Örum Oy Ab, joka on moottoriajoneuvojen varaosien ja lisävarusteiden maahantuoja ja tukkuliike, joka toimii varaosakaupassa jälkimarkkinoilla ja tekee lisävarustekaupassa yhteistyötä automaahantuojien, -jälleenmyyjien, erikoisliikkeiden ja rengasliikeketjujen kanssa. Örumin yhteistyökumppaneilleen tarjoama tärkein työväline on Örumnet, www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, tuoteasiantuntija Pekka Alanko 010 569 4447.