Tasaista matkaa Rostra-vakionopeudensäätimen avulla

*Uusi itseoppiva malli 250-1591-LC helpompi asentaa *Rostralla laaja valikoima erilaisia käyttökytkimiä

Maailman ensimmäinen vakionopeudensäätimien kaupallinen hyödyntäjä Rostra on valmistanut vakionopeudensäätimiä 40-luvun puolivälistä saakka. Tuote on kehittynyt jatkuvasti ensimmäisistä täysin mekaanisista laitteista sähköisiin ja autokohtaisiin sovelluksiin. Rostran uudessa sähköisessä vakionopeudensäädinmallissa 250-1591-LC mikroprosessoriohjattu keskusyksikkö integroi säätimen osaksi ajoneuvon olemassa olevaa järjestelmää. Itseoppivan uuden mallin asennus on helppoa, koska siinä ei ole erillisiä ohjelmointikytkimiä. Säädöt voi teettää asiantuntevassa asennusliikkeessä. Laite on toimiessaan niin hiljainen, että se voidaan asentaa myös sisätiloihin kojelaudan alle. Rostran uusi vakionopeudensäädinmalli on myös vaihtokelpoinen vanhan 250-1591-malli kanssa. Kuljettaja voi valita laitteen käyttökytkimen useista vaihtoehdoista oman makunsa mukaan. Ohjauspyörän keskiöön kiinnitettävä, radioaalloilla toimiva, johdoton malli on mukava ja turvallinen käyttää. Ohjauspyörää ei tarvitse irrottaa asennuksen yhteydessä ja malli sopii myös turvatyynyllisiin automalleihin. Lisäksi vaihtoehdoissa löytyy ohjauspyörän viereen asennettavia malleja tai pelkkä nappi kojelautaan. Rostra tarjoaa erinomaisen valikoiman asennustarvikkeita ja lisävarusteita vakionopeudensäätimiin, sekä ajoneuvokohtaisia että yleismallisia. Rostra-tuotteet täyttävät tiukimmatkin laatuvaatimukset, mistä kertoo tuotteille myönnettävä 3 vuoden tai 100 000 kilometrin takuu. Tuotteet ovat myös ISO-standardoituja. Lisäksi tuotteille on tarjolla teknistä tukea ja kattava varaosapalvelu. Rostra on 150 vuotta vanha amerikkalainen valmistaja, joka toimittaa tuotteitaan myös ensiasennukseen. Rostra-tuotteiden maahantuoja Suomessa on Örum Oy Ab, joka on merkittävimpiä auton varaosien ja lisävarusteiden kokonaispalveluntuottajia Suomessa. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Pekka Alanko 010 569 4447.