Testaa ajovalot virtuaalisesti: Hella Light Driver 2.0

Testaa ajovalot virtuaalisesti: Hella Light Driver 2.0 * Hellan Light Driver -tietokonepelissä alkaa toinen kierros: parannettu grafiikka, bonus-taso, näytönsäästäjä ja e-kortti sekä palkintoja pelaajille. Viime syksynä Hella avasi internetissä suositun sivuston www.lightdriver.com, josta saa ladattua veloituksetta Light Driver -tietokonepelin. Pelissä ajetaan pimeässä ja kokeillaan, millainen vaikutus eri valojärjestelmillä (halogeeni, ksenon, kurvivalo) on näkyvyyteen ja ajoturvallisuuteen. Peli on ladattu jo yli 50 000 koneeseen 70 maassa. Tänä syksynä lähdetään toiselle kierrokselle parannetussa pelissä. Monikielisiltä verkkosivuilta löytyy Light Driver 2.0 -peli myös suomenkielisenä sekä lista 500 parhaasta tuloksesta maailmanlaajuisesti. Pelin lisäksi sivuilta voidaan ladata veloituksetta myös näytönsäästäjiä. Sivuilta voidaan myös hakea ajankohtaista tietoa halogeeni-, ksenon- ja kurvivaloista sekä tutustua Hella-valojen testausraporttiin. Kaikkien pisteensä 31.12.2004 mennessä kirjanneiden Light Driver -pelaajien kesken maailmanlaajuisesti arvotaan houkuttelevia palkintoja: kolme Formula 1 -viikonloppua sekä kymmenen MicroDE-lisäsumuvalosarjaa radiokauko-ohjauksella. Viime vuonna yhden Formula 1 -viikonlopuista voitti suomalainen Heikki Barsk. Hän pääsi seuralaisensa kanssa viettämään VIP-viikonloppua Saksan F1-kilpailuihin Hockenheimiin viime heinäkuussa. Lisäksi kaikkien verkkosivulta sähköisen kortin lähettäneiden kesken arvotaan ylimääräinen 250 dollarin suuruinen rahapalkinto. Pelin kulku Pelaaja lähtee ajamaan pimeässä halogeenivaloilla ja yrittää kerätä 90 sekunnin aikana mahdollisimman paljon pisteitä. Tarkoituksena ei ole ajaa mahdollisimman lujaa, vaan mahdollisemman turvallisesti. Kun pelaaja on kerännyt tarpeeksi pisteitä, hän saa käyttöönsä tehokkaammat ajovalot, ensin ksenonvalot ja sitten kurvivalot, joiden avulla hän tunnistaa esteet helpommin ja nopeammin ja voi lisätä ajonopeuttaan. Uutta toisessa versiossa on bonus-taso, jolle pääsee kerättyään 8000 pistettä. Hella-lisävaloja tuo maahan espoolainen Örum Oy Ab, joka on yksi suurimmista vapaan autovaraosakaupan tukkuliikkeistä Suomessa. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Martti Putkonen 010 569 4475. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/01/20041101BIT21460/wkr0010.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/01/20041101BIT21460/bild.html Kuvia