Total-voiteluaineet – paras valinta

* Quartz 9000 5W40 suojaa moottoria kulumiselta * Maailman 4. suurimman öljy-yhtiön voiteluaineet nyt jokaisen kuluttajan ulottuvilla

Rallin maailmanmestaruussarjasta tutut Total-voiteluaineet ovat nyt jokaisen kuluttajan saatavilla. Öljyjätti on valinnut uudeksi maahantuojakseen Örum Oy Ab:n, jonka kattavan jakeluverkoston avulla Total-voiteluaineita on pian saatavana kaikista hyvin varustetuista autovaraosaliikkeistä ja Citoën-merkkiliikkeistä ja -korjaamoista. Total-voiteluaineiden käyttö ei rajoitu vain Peugeot ja Citroën–malleihin, joissa ne ovat ensiasennusöljyjä, vaan Total-öljyt sopivat kaikkiin muihinkin ajoneuvoihin. Maailman rallihuiput testaavat jatkuvasti ääriolosuhteissa Totalin voiteluaineita. Quartz 9000 5W40 on kehitetty nykyaikaisille bensiini- ja dieselmoottoreille, ja se suojaa moottoria kulumiselta. Se täyttää pitkien öljynvaihtovälien asettamat vaatimukset hyödyntämänsä synteettisen öljyteknologian ansiosta. Sen hapettumisenesto-ominaisuudet ovat erinomaiset, ja se antaa moottorille parhaan mahdollisen suorituskyvyn. Quartz 9000 5W40 sopii käytettäväksi vaativissakin ajo-olosuhteissa. Total on maailman neljänneksi suurin öljy-yhtiö, joka toimii yli 130 maassa ja työllistää yli 110 000 henkeä. Se toimii öljyalan kaikilla sektoreilla etsinnästä ja tuotannosta alkaen aina jalostukseen, markkinointiin, kaupankäyntiin ja laivaukseen. Sillä on öljynetsintä- ja -tuotantolaitoksia 40 eri maassa. Total on Euroopan suurin öljynjalostusyhtiö, joka omistaa maailmanlaajuisesti 16 000 Total- tai Elf-tuotemerkkistä huoltoasemaa. Yhtiön jalostuskapasiteetti on 2,7 miljoonaa tynnyriä päivässä. Sillä on yhteensä 28 öljynjalostamoa, joista 12 on Euroopassa. Örum Oy Ab yhtenä autovaraosa- ja lisävarustealan merkittävimmistä kokonaispalvelua tarjoavista yrityksistä pystyy jälleenmyyjäverkostonsa avulla tarjoamaan Total-öljyille laajan, koko maan kattavan jakeluverkoston. Tällä hetkellä erilaisia Total-voiteluaineita on saatavana kaikkiin henkilöautoihin ja myöhemmin tänä vuonna myös raskaalle kalustolle ja erikoisajoneuvoihin. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Stefan Hartman / Harri Suomi 010 569 4416 / 4405.