Uutuuksia Hella Rallye 3000 - lisävalosarjaan

Uutuuksia Hella Rallye 3000 -lisävalosarjaan *Örum esittelee Hellan lisävalouutuudet tälle syksylle: pienempi Rallye 3000 Compact ja kirkaslasiset versiot perinteisestä Rallye 3000 - mallista. Saksalainen ajoneuvovalojen asiantuntija Hella tuo markkinoille uusia versioita suositusta Rallye 3000 -mallistaan. Rallye 3000 Compactin viisi mallia ovat kooltaan pienempiä ja kevyempiä kuin aiemmat Rallye- mallit, halkaisija vain 175 mm. Myös tuttuun, suurempaan Rallye 3000 -mallistoon, jonka halkaisija on 222 mm, tulee neljä uutta mallia. Rallye 3000 Compact Rallye 3000 Compact-versioissa on kirkas, prismaton lasi ja high-boost- heijastaja. Niiden vedenpitävä, muovinen koppa on saatu entistäkin kevyemmäksi. Koppa on väriltään musta ja siinä on hopeanvärinen koristerengas. Suositushinta on 91 € (sis. ALV). Rallye 3000 Compact -kaukovalosta on saatavana myös ulkomuotoa korostava versio, jossa on CELISÒ-seisonta-/äärivalo. CELISÒ-valokuitutekniikassa tehokkaat, valkoiset LED-valot ovat valolähteenä heijastajan ympärille muodostuvalle valokuiturenkaalle. Sen suositushinta on 137 € (sis. ALV). Rallye 3000 FF kirkas lasi Suuremmassa Rallye 3000 -mallistossa syksyn uutuus on nykyaikainen, kirkas lasi. Uusia, kirkaslasisia malleja ovat kaukovalo ref. 37,5, kaukovalo ref. 37,5 seisonta-/ äärivalolla, sinilasinen versio ref 37,5 seisonta-/äärivalolla ja CELISÒ-seisonta-/äärivalolla varustettu ref. 17,5 versio. Suositushinnat vaihtelevat 100- 207 € (sis. ALV). Joustavan kiinnitysjärjestelmän ansiosta sekä pysty- että riippuva asennus ovat mahdollisia. Lisävalosta löytyvät sekä 12 V- että 24-V- versiot. Kaikki uutuudet on hyväksytty tieliikennekäyttöön. Hella-lisävaloja tuo maahan espoolainen Örum Oy Ab, joka on yksi suurimmista vapaan autovaraosakaupan tukkuliikkeistä Suomessa. Kuvia ladattavissa osoitteesta: http://www.hella-press.de/search_detail.php?text_id=385&archiv=0&language=e&newdir=eng Lisätietoja: Örum Oy Ab, Jan Raikkala 010 569 4402. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/27/20041027BIT00220/wkr0001.pdf