Williams F1 Team tuo markkinoille autonhoito- ja tarvikesarjan

*Williams laajentaa autonhoitotuotteisiin *F1-laatua autonhoitoon

Formulatiimi Williams laajentaa toimintaansa autonhoitotuotteisiin. Se tuo tämän kevään aikana myyntiin korkealaatuisen autonhoito- ja tarvikesarjan. Tuotteet on suunnattu vaativille kuluttajille, joiden odotukset Williams lupaa täyttää. Willams-sarja sisältää kaikki auton pesuun, kiillotukseen ja puhdistukseen liittyvät kemikaalit, esimerkkeinä autovaha, puskurigeeli, rengaskiilto ja vanteen puhdistaja. Tuotteiden koostumuksessa on hyödynnetty uusinta teknologiaa. Auton pinnat saadaan kiiltämään nopeasti ja pienellä vaivalla. Kemikaalien suositushinnat liikkuvat 9,00 – 19,00 euron tuntumassa. Williams-tarvikkeista löytyvät kiillotusliinat ja säämiskät. Tarvikkeiden suositushinnat vaihtelevat 5,00 – 13,00 eurossa. Williams-tuotteiden valmistajat ovat tarkkaan valittuja, laadukkaita yhteistyökumppaneita lähinnä Iso-Britanniasta. Williams F1 Team nestemäinen autovaha sai AutoBild Suomen (8/05) autovahatestissä arvosanan ”erittäin suositeltava”. Williams-autonhoitotuotteet tulevat pian saataville hyvin varustettuihin varaosaliikkeisiin. Williams-tuotteiden jakelusta Suomessa huolehtii Örum Oy Ab, jonka yhteistyökumppaneilleen tarjoama tärkein työväline on Örumnet, www-pohjainen, reaaliaikainen tilaus- ja varaosajärjestelmä. Lisätietoja: Örum Oy Ab, Harri Suomi 010 569 4405.