Hämeenmaa palkitsi henkilöstöään

Osuuskauppa Hämeenmaa on palkinnut seuraavat pitkäaikaiset työntekijänsä: SOK:n 40-vuotisansiomerkki Tuoteryhmävastaava Kaija Björn, S-Market Mascot Pukukorjaaja Meri Rautio, Sokos Lahti Myymäläpäällikkö Arja Viitanen, Sokos Hämeenlinna Konttorityöntekijä Sinikka Ylitalo, Konttori SOK:n 25-vuotisansiomerkki Tuoteryhmävastaava Virpi Hakala, S-Market Sysmä Kokki Tuija Lappi, Rosso Lahti Marketpäällikkö Harri Lehto-Aeschlimann, S-Market Sokos Lahti Myyjä Hannele Mikkola, S-Market Sokos Lahti Remonttimies Antero Peltola, Hämeenmaan Kiinteistöt Oy Myyjä Eila Savonmäki, S-Market Hirsimäki Myyjä Leena Urpalainen , Sokos Lahti Myymäläpäällikkö Maarit Varis, Sale Riihimäki 40 vuotta S-ryhmässä Myyjä Paula Rosenqvist, S-Market Mukkula 30 vuotta S-ryhmässä Tarjoilija Leena Mäyrä, Iloinen Kulkija Hämeenlinna Myyjä Anja Nieminen, S-Market Forssa Vuoropäällikkö Pirjo Rantala, ABC Forssa Ravintolatyöntekijä Eila Toivanen, Iloinen Kulkija Heinola 20 vuotta S-ryhmässä Vuoropäällikkö Saija-Kaisa Ahola, Presso Sokos Lahti Myyjä Eija Engström, S-Market Sokos Lahti Myyjä Hilkka Hatakka, Sale Renko Tuoteryhmävastaava Kerttu Heikkilä, S-Market Forssa Myyjä Anja Heikkinen, S-Market Sokos Lahti Myyjä Kari Hirvonen, Sale Nastola Tuoteryhmävastaava Inga Huvinen, S-market Hennala Tuoteryhmävastaava Sari Järvinen, Prisma Hämeenlinna Tuoteryhmävastaava Marja-Leena Karstila, S-Market Nastola Myyntipäällikkö Marjaana Kautto, Sokos Lahti Tarjoilija Susanna Konttori, Rosso Forssa Myyjä Marjo Laakso, Prisma Holma Tavaratalonjohtaja Mika Laakso, Sokos Lahti Myyjä Riitta Laitinen, S-Market Orimattila Tarjoilija Salme Lehtonen, Rosso Forssa Myyjä Anne Lindqvist, Sokos Lahti Myyjä Eeva-Maria Merenhiekka, S-Market Sokos Lahti Myyjä Jaana Niemi, S-Market Sokos Lahti Marketpäällikkö Nina Nylund, S-Market Sysmä Myyjä Raili Oksanen, Prisma Laune Liikennemyymälätyöntekijä Mervi Piira, ABC Savikukko Myyjä Pirjo Polvela, S-Market Nastola Ravintolatyöntekijä Ritva Rouvankivi, Ravintola Musta Ori Pääluottamusmies Hely Saarela, Konttori Myyntiryhmävastaava Saini Silander, Sokos Lahti Myyjä Tuula Tammela, Sokos Lahti Myyntiryhmävastaava Eila Vainonen, Sokos Lahti Kokki Pekka Valkonen, Ravintola Pieni Talo Preerialla Korimekaanikko Jukka Virkkunen, Vesijärven Auto Oy Markettoimialajohtaja Olli Vormisto, Konttori Myyjä Arja Vuorimaa, Sokos Lahti Liikennemyymälätyöntekijä Reija Yrjölä, ABC Renkomäki 10 vuotta S-ryhmässä Myyjä Hanna Aalto, S-Market Turenki Myyjä Anne-Maria Aaltonen, S-Market Padasjoki Tuoteryhmävastaava Jaana Ahonen, S-Market ABC Renkomäki Myyjä Mirka Alatupa, Sokos Lahti Myyjä Suvi Altingediz, Prisma Laune Myyjä Päivi Eeva-Rantala, S-Market Padasjoki Myyjä Sanna Grönqvist, Prisma Laune Tuoteryhmävastaava Anne Hacklin, S-Market Ankkuri Automekaanikko Terho Havumäki, Vesijärven Auto Oy Liikennemyymälätyöntekijä Riitta Heiskanen, ABC Riihimäki Tuoteryhmävastaava Merja Heistola-Laine, S-Market Padasjoki Myyntiryhmävastaava Hannele Helminen, Sokos Lahti Myyjä Olga Hietikko, S-Market Turenki Varaosamyyjä Keijo Huolman, Nelipyörä Oy Hyvinkää Marketpäällikkö Janne Häyri, S-Market Heinoska Myyjä Päivi Jokela, Sokos Hämeenlinna Automekaanikko Sasu Joukainen, Vesijärven Auto Oy Marketpäällikkö Kirsi Julku, S-Market Ankkuri Varaosamyyjä Mirva Järvenpää, Nelipyörä Oy Hyvinkää Kokki Tarja Kekäläinen, ABC Renkomäki Myyjä Heli Kettunen, S-Market Padasjoki Tuoteryhmävastaava Hannele Kitala, S-Market Kiveriö Kosmetologi Taina Komppa-Masalin, Sokos Lahti Apulaismarketpäällikkö Iissa Kuossari, S-Market Tervakoski Myyjä Satu Kurkela, Prisma Riihimäki Apulaismarketpäällikkö Hannu Laitila, S-Market ABC Tiiriö Tuoteryhmävastaava Katri Lamminpää, S-Market Heinola Myyjä Henna Lehtimäki, S-Market Jokioinen Myyjä Marko Lehto, Prisma Laune Vuoropäällikkö Tiina Lehto, Ravintola Pieni Talo Preerialla Myyntipäällikkö Marko Leppänen, Prisma Hämeenlinna Liikennemyymälätyöntekijä Virve Levonen, ABC Savikukko Jälkimarkkinointipäällikkö Kari Mettälä, Nelipyörä Oy Hämeenlinna Myyjä Pirjo Mäntykoski, S-market Parola Myyjä Sirkka Mäntynen, S-Market Heinola Myyjä Elsa Nieminen, S-Market Vääksy Myyjä Sirpa Nousiainen, Prisma Hämeenlinna Myyjä Anne Olkkonen, Prisma Hämeenlinna Myyjä Monika Olonen, S-Market Orimattila Myyjä Katriina Riissanen, S-Market Jalkaranta Myyjä Hanna Rinne, Prisma Holma Myyjä Tarja Rissanen, S-Market Turenki Myyjä Esko Rämö, S-Market Sokos Lahti Myyjä Tiina Saarela, S-Market Hollola Myyjä Sirpa Sappinen, S-Market Heinola Myyjä Mira Simonen, Prisma Hämeenlinna Myyjä Heli Sinkkonen, S-Market Orimattila Tuoteryhmävastaava Anne Sirola, S-Market Tervakoski Ravintolapäällikkö Mari Sormula, Iloinen Kulkija Lahti Tuoteryhmävastaava Eija Syyri, S-Market Tammela Ravintolatyöntekijä Tero Tanttu, Public Corner Hämeenlinna Myyjä Hanna Taskinen, S-Market Tammela Myyjä Kaija Toivanen, Prisma Hämeenlinna Tuoteryhmävastaava Heidi Tontti, S-market Hennala Tuoteryhmävastaava Marja Tuominen, S-Market Padasjoki Varastoesimies Jotbir Wadhwa, Prisma Hämeenlinna Myyjä Anu Vainikka, Prisma Laune Vuoropäällikkö Satu Vilen, ABC Nastola Myyjä Ulla Virtanen, Prisma Hämeenlinna Myyjä Terhi Vuorela, Sale Myrskylä Konttorityöntekijä Irene Vänskä, Konttori Rahanlaskija Kirsi Yli-Kyyny, Sokos Lahti