Hämeenmaa täydentää Goodmanin valikoimaa kotoisalla lounaspaikalla

Report this content

Osuuskauppa Hämeenmaa täydentää kauppakeskus Goodmanin ravintolavalikoimaa kotoisalla lounaspaikalla. Viihtyisä, monipuolista kotoisaa ruokaa tarjoava Huikopala avautuu 20. elokuuta nykyisissä Coffee Housen tiloissa. Coffee House sulkeutuu 11. elokuuta, jolloin alkaa tilan remontointi.

- Muutos lounaspaikaksi tehdään asiakkaiden toiveesta. Goodmanissa ei tällä hetkellä ole lounasta tarjolla seisovasta pöydästä. Huikopalan lounas on monipuolinen ja siinä on kotoa tuttuja ruokia, Osuuskauppa Hämeenmaa nopean syömisen ryhmäpäällikkö Sanna Huovi sanoo.

Hyvän ruuan lisäksi Huikopalassa on tarjolla rentoa asiakaspalvelua. Tilan sisustus tulee olemaan lämminhenkinen ja ruokarauhan tarjoava. Huikopalaan tulee myös sohvia ja nojatuoleja, joten ruokansa tai kahvinsa voi nauttia leppoisassa tunnelmassa. Coffee Housesta tuttu erikoiskahvien valikoima säilyy myös Huikopalassa.

Neljän viikon kiertävässä ruokalistassa on tuttuja suomalaisia ruokia, kaalikääryleitä, lihapullia ja liha-makaronilaatikkoa. Asiakkaiden toiveet voivat vaikuttaa listaan.

- Kuuntelemme tarkasti asiakkaiden toiveita, ja esimerkiksi ruokalistan muuttaminen käy helposti ja ketterästi asiakkaiden toiveiden mukaan, korostaa Huovi.

- Huikopalassa korostuu itse tekeminen. Talon suolaiset ja makeat piirakat sekä juustokakut säilyvät ennallaan, lupaa Huovi.

Samoissa tiloissa sijaitseva Hesburger jatkaa toimintaansa normaalisti reilun viikon kestävän Huikopalan tilan remontin ajan. Yhdessä Hesburgerin kanssa tarjolla on lounasta moneen makuun, osa seurueesta voi hakea ateriansa Hesburgerista ja osa Huikopalasta ja valita pöydän kummasta paikasta tahansa.

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, nopean syömisen ryhmäpäällikkö Sanna Huovi, 050 3478776