Lehdistötiedote 6.11.2009 - Täysin uudistettu ABC-automaattiasema avattu Turenkiin

Hämeenmaa on tänään avannut ABC Turengin automaattiaseman täysin uudistettuna. Automaattiaseman uudistustyöt aloitettiin syyskuun lopulla ja työt saatiin valmiiksi suunnitellussa aikataulussa. ABC automaattiasema sijaitsee tutulla paikallaan S-market Turengin piha-alueella, osoitteessa Harvialantie 5. - Uuden ABC automaattiaseman toteutuksessa on panostettu siihen, että käytössä ovat alan parhaat tekniset ratkaisut ja ympäristön suojaus on päivitetty vastaamaan tämän päivän vaatimuksia, ABC-ketjun toimialajohtaja Jouni Viljanen kertoo. ABC-automaattiasema täydentää asiakasomistajien palvelutarjontaa Janakkalassa ja mahdollistaa jälleen ostosten keskittämisen ja Bonuksen keräämisen. Polttoneste nostaa monen asiakasomistajan Bonusprosentin ylöspäin, parhaimmillaan joka kuukausi jopa viiteen prosenttiin. Osuuskauppa Hämeenmaa harjoittaa liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa 8 ABC-liikennemyymälällä ja 18 ABC-automaattiasemalla. Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ketjun toimialajohtaja Jouni Viljanen, GSM 0500 845 930

Yrityksestä

Osuuskauppa Hämeenmaa on asiakkaidensa omistama yritys, jonka tehtävänä on tuottaa kilpailukykyisiä etuja ja palveluja oman alueensa asiakasomistajille. Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 28 kunnan alueella ja on alueensa suurin palvelualan työllistäjä työllistäen tällä hetkellä noin 2 300 henkilöä. Hämeenmaa käyttää tuloksensa palveluverkostonsa kehittämiseen ja yli 100 000 asiakasomistajansa palvelujen parantamiseen.