Uudistettu ja laajennettu Sale Vierumäki avaa ovensa

Sale Vierumäen laajennustyöt ovat valmistuneet. Uudistettu, laajojen valikoimien Sale avaa ovensa huomenna perjantaina 19.2.

– Sale Vierumäen tuotevalikoimat kasvoivat laajennuksen myötä yli 6 000 tuotteeseen. Uudistetun Salen vahvuutena on tinkimätön tuoreus ja laatu. Sale Vierumäki on nopea ja helppo ostospaikka. Myymälän pinta-ala kasvoi kaksinkertaiseksi, noin 800 neliöön, kertoo market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto. Hankkeen kokonaiskustannukset olivat lähes miljoona euroa. Sale Vierumäellä työskentelee yhteensä 9 kaupan alan ammattilaista ja Sale-päällikkönä toimii Pia Tanninen. Sale Vierumäen uudet aukioloajat ovat ma-pe klo 8-21, la klo 8-18 ja su 12-18. Avajaispäivänä perjantaina 19.2 klo 10-20 Sale Vierumäellä tarjolla kakkukahvit. Tervetuloa! Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, GSM 050 358 8336

Yrityksestä

Osuuskauppa Hämeenmaa on asiakkaidensa omistama yritys, jonka tehtävänä on tuottaa kilpailukykyisiä etuja ja palveluja oman alueensa asiakasomistajille. Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 28 kunnan alueella ja on alueensa suurin palvelualan työllistäjä työllistäen tällä hetkellä noin 2 300 henkilöä. Hämeenmaa käyttää tuloksensa palveluverkostonsa kehittämiseen ja yli 100 000 asiakasomistajansa palvelujen parantamiseen.