ABC Hirvaskankaalla Teslan Supercharger-latausasema, tervetuloa tutustumaan la 19.3. klo 13.30-15.30

ABC Hirvaskankaalle on avattu Teslan Supercharger-latausasema.
Teslan Finland Supercharger Rally vierailee ABC Hirvaskankaalla lauantaina 19.3. kello 13.30-15.30. Tervetuloa tutustumaan uuteen latauspisteeseen ja sen toimintaan.

Supercharger-latausasemalla on maksuttomia liittimiä, jotka lataavat Model S:n minuuteissa tuntien sijaan. Latausasemat on sijoitettu niin, että pitkänmatkalaiset voivat taittaa matkaa ilman liikoja pysähdyksiä. Lisäksi ne on sijoitettu kätevästi ravintoloiden, ostoskeskusten ja WLAN-yhteyspisteiden lähelle. Jokaisella asemalla on useita Supercharger-latureita.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Keskimaa, toimialajohtaja Heikki Tervanen 050 593 5764

Osuuskauppa Keskimaa on market-  ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on noin 121 500. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.