Juhannuksenakin yöostoksille Prisma Seppälään

Osuuskauppa Keskimaan Prisma Seppälän onnistuneen joulunalus- ja pääsiäisen ajan yöaukiolokokeilun kokemuksien perusteella 24/7-aukioloaikaa jatketaan. Seppälän Prisman asiakkaat pääsevät ympäri vuorokauden ostoksille juhannusviikolla 18.-22.6. sekä joulun aikaan 14.-24.12.

Seppälän Prismassa kokeiltiin viime vuoden joulunaikana ensimmäisenä Keski-Suomen marketkaupassa 24/7 aukioloa ympäri vuorokauden, myös pääsiäisen aikana kokeilu jatkui.

– Saimme joulun- ja pääsiäisenajan aukiolosta asiakkailtamme erittäin hyvää palautetta. Tämän pohjalta päätimme laajentaa Prisman Seppälän aukioloaikoja 24/7 kahden juhlapyhän alla. Asiakkaat pääsevät ympäri vuorokauden ostoksille juhannusviikolla 18.-22.6. sekä joulun aikaan 14.-24.12., Seppälän Prisman johtaja Mikko Junttila kertoo.

Palvelemme eri rytmissä eläviä perheitä entistäkin paremmin. Asiakkaamme voivat nyt vapaammin päättää, mikä on sopivin aika juhannusajan ostosten tekemiseen. Tavoitteemme on olla omistajillemme paras kauppa. Se tarkoittaa kattavien päivittäis- ja käyttötavaravalikoimien ohella mahdollisimman laajaa aukioloaikaa, jota kokeilemme nyt juhannuksena ensimmäistä kertaa Prisma Seppälässä.

– Juhannuksesta odotetaan vilkasta, ei kuitenkaan joulun veroista. Vilkkainta tulee olemaan torstain ja perjantain välisenä yönä. Yöaukiolo on edelleen monelle asiakkaallemme uusi asia, Junttila jatkaa.

Mikko Junttila kertoo myös Prisman työntekijöiden suhtautuvan yötöihin varsin positiivisesti. Henkilökunta on tehnyt jo pitkään yötöitä tavarakuormien purkamisessa.

– Yövuorot ovat erittäin haluttuja, eikä kenenkään tarvitse tehdä niitä vastoin tahtoaan. Suurien volyymien takia vilkkaimpina öinä meillä on töissä reilut 30 työntekijää.

Keskimaan muut Prismat, Prisma Keljo ja Prisma Palokka, palvelevat juhlapyhien aikana normaalein aukioloajoin.

Seppälän Prisman johtaja Mikko Junttila, 050 575 7574