Keskimaa rakentaa S-market Korpilahden pihaan ABC automaattiaseman

Osuuskauppa Keskimaan Korpilahden S-marketin yhteyteen tulevan ABC automaattiaseman rakennustyöt ovat alkaneet ja valmistuvat kesäkuussa 2018.

- Olemme iloisia voidessamme laajentaa asiakasomistajien peruspalvelujen tarjontaa Korpilahdella. Hanketta on valmisteltu hyvässä yhteistyössä kaupungin, ELY-keskuksen, Matkahuollon sekä linja-autoliiton kanssa. Lisäksi hankkeessa on kuultu mielipiteitä mm. naapureilta, Keski-Suomen museolta sekä Jyväskylän Yrittäjiltä.

Polttoneste on asiakasomistajillemme tärkeä perushyödyke, jonka ostamisen mahdollisuus omasta kaupasta on asiakasomistajillemme tärkeää ja asioinnin sujuvuuden näkökulmasta auton tankkaus ruokaostosten yhteydessä on luontevaa, kertoo toimialajohtaja Heikki Tervanen.

Rakentamisen yhteydessä toteutetaan myös kiinteistön liittäminen kaukolämpöön sekä piha-alueen parannuksia.

Toimialajohtaja Heikki Tervanen, 050 593 5764

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 730 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 129 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.