Myyntipäällikkö Heli Romo on Ässäpäällikkö

Ässäpäälliköinä palkitaan S-ryhmässä ansioituneita päälliköitä. Lauantaina 3.9. vietettiin Lahdessa valtakunnallista S-Päällikköpäivää, jossa tällä kertaa Ässäpäällikön arvon sai yhteensä 15 päällikköä. Yksi Ässäpäällikkö saatiin myös Osuuskauppa Keskimaalle, kun palkittujen joukossa on Keljon Prisman myyntipäällikkö Heli Romo.

Ässäpäällikön valintakriteereissä korostuivat pitkäjänteinen ja laadukas esimiestyö. Ässäpäällikön toimipaikassa asiakastyytyväisyys ja henkilöstön työtyytyväisyys ovat erinomaisella tasolla. Toimipaikan toiminta on pitkään ollut tehokasta ja tuloksellista. Valinnoissa korostui myös päällikön oma aktiivisuus työssään. Hän on kollegoiden hyvä sparraaja ja oman esimiehensä luottopelaaja. Nämä kaikki valintakriteerit täyttyvät Helin ja Keljon Prisman käyttötavaraosaston kohdalla kirkkaasti!

Lisätietoja:
toimialajohtaja Reima Loukkola 050 595 1972
henkilöstöjohtaja Kaisamaria Thusberg 040 752 5590

Osuuskauppa Keskimaa on market-  ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 122 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.