Jukka Mildh Otavamedia OMAn asiakkuusryhmän vetäjäksi

Jukka Mildh (51) on nimitetty Otavamedia OMAn asiakkuusryhmän vetäjäksi (Head of Customer Team). Hän aloitti tehtävässään 8.1.2018. Mildh on kansainvälisen markkinoinnin, viestinnän, sisällöntuotannon ja suhdetoiminnan moniosaaja. Hänellä on vahva kokemus yritysten viestinnän digitalisoinnista, palvelumuotoilusta ja markkinoinnista.

Mildh on aiemmin toiminut asiakkuusjohtajana CreaMentors Oy:ssä, kaupallisena johtajana Hintsa Performance AG:ssä sekä F1-kuskien Nico Rosbergin ja Mika Salon managerina. Mildh toimii myös YLE Urheilun Formula 1 -asiantuntijana.

Otavamediassa Mildh vetää asiakkuusryhmää, jonka vastuulla on yli 20 yritysasiakkaan oman median strategiat, konseptoinnit, julkaisut ja digipalvelut suunnitteluineen ja tuotantoineen.

”Olen todella innoissani, että pääsen mukaan Otavamediaan kehittämään ja toteuttamaan asiakkaidemme omia medioita. Media on ollut keskeinen osa työtäni koko urani ajan. Nyt alan innovatiivisuus ja kaupalliset mahdollisuudet ovat rajattomammat kuin koskaan”, Mildh sanoo.

Merja Haverinen
Liiketoimintajohtaja, Otavamedia OMA
merja.haverinen@otava.fi

Jukka Mildh
Head of Customer Team, Otavamedia OMA
jukka.mildh@otava.fi
p. 0400 711 835

Otavamedia Oy kustantaa Suomessa yhteensä 25 yleisöaikakauslehteä sekä julkaisee yli 30 verkkosivustoa. Aikakauslehdet tavoittavat kuukausittain lähes 2 miljoonaa lukijaa. Verkon kautta tavoitetaan kuukausittain yli 3 miljoonaa ja mobiilisivustoilla 2,5 miljoonaa suomalaista. Otava-konserniin kuuluvat Otavamedian lisäksi mm. Suomen suurin markkinapaikka NettiX Oy ja uutisportaali Ampparit Oy.

Otavamedia OMA rakentaa asiakkailleen vaikuttavaa, liiketoiminnan tavoitteita tukevaa ja yrityksen strategiaa toteuttavaa monikanavaista omaa media. Otavamedia OMAn palveluita ovat yrityksen liiketoiminnasta johdetut oman median strategiat ja konseptoinnit, luova suunnittelu, monikanavainen sisällöntuotanto, sisältöjen jakelu ja markkinointi sekä liikkuvan kuvan tuotannot ja webcast-lähetykset. Yksikössä työskentelee tällä hetkellä noin 60 viestinnän, sisältömarkkinoinnin, digisuunnittelun ja liikkuvan kuvan ammattilaista. Otavamedia OMA on osa Otavamedian Yritysasiakkuudet -liiketoimintoja ja Otava-konsernia.

Pikafaktat