METSÄ BOARDIN SIDOSRYHMÄLEHTI MAGAZINE TABLETEISSA (julkaisuvapaa heti)

Report this content

Metsä Board on julkaissut sidosryhmälehtensä Magazinen kesän numeron nyt ensimmäistä kertaa myös Android- ja iPad-versioina. Maksuton julkaisu on ladattavissa Google Playsta ja App Storesta.

”Julkaisimme Magazinen tablet-numeron alan suurimpien messujen, Drupa 2012 -messujen alla. Messuilla vierailee paljon yhteistyökumppaneitamme, joita varten kehitämme edelleen korkealaatuista lehteämme. Toivomme tablet-versioiden kiinnostavan yhä laajempaa lukijakuntaa”, lehden päätoimittaja ja Metsä Boardin sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine sanoo.

Magazine tarjoaa Metsä Boardin asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja muille sidosryhmille alan ammatti- ja markkinatietoa. Lehden tuottaa Otavamedia Asiakasviestintä. Se ilmestyy kaksi kertaa vuodessa englanniksi, saksaksi, ranskaksi ja venäjäksi. Tablet-versiot julkaistiin englanniksi ja saksaksi.

”Otavamedia panostaa vahvasti digitaaliseen mediaan. Meillä on erinomaiset mahdollisuudet toteuttaa laadukkaita yritysviestinnän monikanavaratkaisuja suomalaisille ja kansainvälisille asiakkaillemme. Tabletit tarjoavat digitaalisen ulottuvuuden, jota palveluissamme haluamme hyödyntää”, toteaa Otavamedia Asiakasviestinnästä myynti- ja markkinointijohtaja Kalle Seire.

Otavamedia Oy

Asiakasviestintä

Kalle Seire, myynti- ja markkinointijohtaja, p. 040 505 5619

Otava-konserni on kolmanneksi suurin graafisen viestinnän kustantaja Suomessa. Konsernin Lehdet-liiketoiminnan muodostaa tytäryhtiöineen Otavamedia Oy, joka harjoittaa aikakaus- ja asiakaslehtien kustannus- ja julkaisutoimintaa. Asiakaslehtiliiketoiminta on keskitetty asiakasviestintäyksikköön, jossa lehtien lisäksi toteutetaan videopalveluita, verkkosisältöjä ja viestintää yrityksille ja julkisyhteisöille Suomessa ja maailmalla. Vuonna 2011 Otava-konsernin liikevaihto oli 260,3 M€ ja sen palveluksessa on noin 1400 henkilöä.

asiakasviestinta.otavamedia.fi

Metsä Board on Euroopan johtava taivekartongin valmistaja, maailman johtava päällystettyjen valkopintaisten kraftlainerien tuottaja ja merkittävä paperin toimittaja, joka tarjoaa asiakkailleen laadukkaita kartonkeja ja papereita kuluttaja- ja vähittäispakkauksiin sekä graafisen alan ja toimistojen loppukäyttöihin. Yhtiön myyntiverkosto palvelee merkkituote- ja kotelovalmistajia, aaltopahvipakkausten valmistajia, painotaloja, tukkureita ja toimistotarvikealan yrityksiä. Metsä Board on osa Metsä Groupia, ja sen osakkeet listataan NASDAQ OMX Helsingissä. Metsä Boardin liikevaihto vuonna 2011 oli noin 2,5 miljardia euroa, ja se työllistää noin 4 000 henkilöä.

www.metsaboard.com