OTAVAMEDIA KARSI BRÄNDEJÄÄN: Kynämies ja Sanakunta jäävät historiaan (julkaisuvapaa 24.4.2012)

Asiakasviestintäyksikön uusi nimi on Otavamedia Asiakasviestintä.

Otavamedia on keskittänyt asiakasviestintä- ja asiakaslehtiliiketoimintansa yhden brändin alle. Yksikön nimi on Otavamedia Asiakasviestintä. Kynämies ja Viestintätoimisto Sanakunta sekä vuodenvaihteessa Otavamediaan fuusioitu Tietoputki jäävät historiaan.

Otavamedian palvelut kattavat asiakasviestinnän laajasti: painetusta mediasta digitaalisiin kanaviin ja elävään kuvaan. Elävän kuvan palveluja asiakasviestintäyksikössä tarjoaa Deco Media Oy.

– Asiakkaat toivovat sisällöntuottajilta yhä enemmän viestinnän kokonaisuuden hallintaa, suunnittelusta kanavavalintoihin ja seurantaan. Tähän tarpeeseen me kykenemme vastaamaan, toteaa julkaisujohtaja Eija Saario Otavamediasta.

Otavamedian asiakasviestintäyksikössä työskentelee 70 viestinnän ammattilaista yli 70 asiakkaan palveluksessa yrityksistä julkisyhteisöihin.

Tutustu töihimme osoitteessa: www.otavamedia.fi/asiakasviestinta

Julkaisujohtaja Eija Saario, puh. 0500 824 603

Otava-konserni on kolmanneksi suurin graafisen viestinnän kustantaja Suomessa. Emoyhtiö on Otava Oy. Konsernin Kirjat-liiketoiminta-alueen muodostavat Kustannusosakeyhtiö Otava, Like Kustannus Oy ja Otavan Kirjapaino Oy. Kauppa-liiketoiminta-alueen muodostaa Suomalainen Kirjakauppa Oy. Lehdet-liiketoiminta-alueeseen kuuluvat Otavamedia Oy, Suomen Kuvapalvelu Oy, Suomen Golfpiste Oy ja Deco Media Oy sekä tytäryhtiö Ühinenud Ajakirjad AS Virossa. Konsernin Uusiin liiketoimintoihin kuuluvat Plaza-portaali ja NettiX Oy. Vuonna 2011 konsernin liikevaihto oli 260,3 M€ ja sen palveluksessa on 1400 henkilöä.