Otavamedia mukana Grand One 2018 -kisan finaalissa

Suomen parhaita digitaalisen median töitä etsivän Grand One -kilpailun tämän vuoden finalistit on julkistettu. Otavamedia nappasi kisassa finaalipaikan uudessa X Google -erikoiskategoriassa, joka on Grand Onen ja Googlen yhdessä järjestämä. Kilpailuun osallistui yhteensä 253 työtä.

Uudessa X Google -kategoriassa palkitaan töitä, joissa hyödynnetään data-ohjautuvaa markkinointia ja/tai markkinoinnin automaatiota ja jotka ottavat huomioon mahdollisimman hyvin asiakkaan koko digitaalisen polun. Finaaliin päässyt Otavamedian kilpailutyö, Autoilijan Myyntiapu, yhdistää kuluttajan kiinnostuksen, oikean mediaympäristön sekä ainutlaatuisen datan. Palvelu kehitettiin yhteistyössä Ifin kanssa. Ratkaisun mahdollisti Nettiauto.comin ainutlaatuinen data yli 2 000 000 myydystä ja myynnissä olevasta autosta.

Asiakkaallamme oli tavoite ja halu auttaa kuluttajia auton myynnissä ja tehdä siitä mahdollisimman turvallista ja vaivatonta. Asiakas halusi samalla profiloitua autovakuutuspalveluiden parhaana asiantuntijana ja palveluntarjoajana. Kehitimme tähän tarpeeseen täysin uuden palvelun, jossa yhdistimme kuluttajan myyntiaikeen ja Nettiauto.comin myynti-ilmoituksista kertyneen datan. Upeaa, että hienon yhteistyön lopputuloksena syntyi kuluttajia palveleva tuote, joka sai myös finaalipaikan Suomen suurimmassa digimediakilpailussa", iloitsee Otavamedian Head of Digital Media Sales Jukka Pulkkinen.

Jukka Pulkkinen
Head of Digital Media Sales
jukka.pulkkinen@otava.fi

Lisätietoja Grand One -kilpailusta:

Otavamedia Oy:n yritysliiketoiminta suunnittelee ja toteuttaa asiakkailleen vaikuttavia ja tuloksellisia media- ja sisältöratkaisuja sekä Otavamedian mediaympäristöihin sekä asiakkaan omaan mediaan. Suunnittelemme ja tuotamme monikanavaisia mediaratkaisuja, natiivimainontaa, mainonnan toimivuuden mittaamista ja kuluttujaymmärrystä sekä oman median suunnittelua ja tuotantoja.

Otavamedia Oy kustantaa Suomessa yhteensä 25 yleisöaikakauslehteä sekä julkaisee yli 30 verkkosivustoa. Aikauslehdet tavoittavat lähes 2 miljoonaa lukijaa. Verkon kautta tavoitetaan kuukausittain yli 3 miljoonaa suomalaista. Lisäksi Otava-konserniin kuuluvat Suomen suurin markkinapaikka NettiX Oy ja uutisportaali Ampparit Oy. Otavamedia on osa Otava-konsernia.