Seura-perheen päätoimittaja vaihtuu

Seura-perheen päätoimittajana aloittaa 1.6.2018 Erkki Meriluoto. Nykyinen päätoimittaja Tarja Hurme jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle syyskuun alussa 2018.

Erkki Meriluoto on 14 viime vuotta toiminut Iltalehdessä, viimeksi julkaisupäällikön tehtävässä, jossa hän on ollut vetämässä perinteisen iltapäivälehden muutosta monikanavaiseksi uutis- ja puheenaihepalveluksi.

”Olen päässyt tekemään Iltalehdessä oikeastaan kaikkea, mitä modernissa mediatalossa voi tehdä. Mahdollisuus tulla tekemään Seura-perheen brändejä on kuitenkin herättänyt minussa aivan uudenlaisen innon. Seura on lehti, jota meillä lapsuudenkodissa luettiin ja myöhemmin työelämässä siteerattiin viikoittain. On valtava kunnia päästä tutustumaan Seura-perheen tekijöihin ja hakea uutta kasvua yhdessä”, Erkki Meriluoma sanoo.

Uskon vahvasti, että Erkki on osaamiseltaan, asenteeltaan ja persoonaltaan juuri oikea henkilö viemään legendaarisen brändimme kohti uutta nousua ja astumaan hyvää työtä tehneen Tarja Hurmeen saappaisiin”, kertoo julkaisujohtaja Katriina Kaarre.

Katriina Kaarre
julkaisujohtaja
Otavamedia
katriina.kaarre@otavamedia.fi

Seura, Anna, Kotiliesi, Tekniikan Maailma ja Suomen Kuvalehti ovat Otavamedian tunnetuimpia brändejä. Otavamedia kustantaa Suomessa yhteensä 25 yleisöaikakauslehteä sekä julkaisee yli 30 verkkosivustoa. Aikakauslehdet tavoittavat 1,8 miljoonaa lukijaa. Verkon kautta tavoitetaan kuukausittain yli 3 miljoonaa ja mobiilisivustoilla 2,5 miljoonaa suomalaista. Yritysasiakkailleen Otavamedia toteuttaa vaikuttavia media- ja sisältöratkaisuja sekä Otavamedian mediaympäristöihin että asiakkaan omaan mediaan. Otava-konserniin kuuluvat Otavamedian lisäksi mm. Suomen suurin markkinapaikka NettiX Oy ja uutisportaali Ampparit Oy.

Pikafaktat

Seura-perheen päätoimittajana aloittaa 1.6. 2018 Erkki Meriluoto. Nykyinen päätoimittaja Tarja Hurme jää sopimuksensa mukaisesti eläkkeelle syyskuun alussa 2018.