Suomalaisen Johtamisen Päivät Messukeskuksessa

Helsingin messukeskuksessa järjestetään 9.-10.6.2014 johtamisen kehittämisseminaari, Suomalaisen Johtamisen Päivät , jossa maamme parhaat johtajat ja johtamisen vaikuttajat hakevat vastauksia kysymyksiin: Mitä on hyvä johtaminen? Millainen on hyvä johtaja? Miten hyväksi johtajaksi voi kehittyä? Mitä organisaatioiden tulee tehdä johtamisen kehittämiseksi? Mitä vaikutuksia hyvällä johtamisella on yrityksille, julkiselle sektorille, kolmannelle sektorille ja yhteiskunnallemme?

Tilaisuudessa puhujina ovat mm. Matti Vanhanen, Tapani Ruokanen, Tiina Tolvanen, Frank Martela, Leena Linnainmaa, Henrik Dettmann, Anne Berner, Mika Anttonen, Jenni Nevasalo, Anna-Kaisa Ikonen, Jorma Uotinen, Anni Vepsäläinen ja Toni Hinkka.

Tapahtumassa julkistetaan Mentor of the Year – Vuoden suomalainen johtamisen puolestapuhuja ja parantaja. Valinnan tekevät CxO Mentor Oy ja Suomen Kuvalehti yhdessä arvovaltaisen tuomariston kanssa. Palkinnoksi vuoden mentori saa Suomen Kuvalehden vuosikerran ja kirjapaketin.

Johtamisen päivien järjestäjä on CxO Mentor Oy. Yhteistyökumppaneina ovat Tekes, Keskuskauppakamari, Suomen Nuorkauppamarit, Perheyritysten liitto, ICT Leaders Finland sekä Wakaru ja Suomen Kuvalehti.

Lisätietoa tapahtumasta löytyy osoitteesta www.suomalainenjohtaminen.fi

Lisätietoja tapahtumasta antaa:

Toni Hinkka toimitusjohtaja, CxO Mentor Oy