Suomen suurin vuokrausalan markkinapaikka Nettivuokraus.com on nyt avoin myös yksityisille

Kuluttajat ovat tänä päivänä yhä kiinnostuneempia vuokraamaan tavaroita ostamisen sijaan. Nettivuokraus.com-palvelu on Suomen suurin vuokraustoimialan sivusto. Yritysten lisäksi nyt myös kuluttajilla on nyt mahdollisuus jättää omia tuotteita vuokrattavaksi Nettivuokraus.comiin.

NettiX-markkinapaikkoihin kuuluva Nettivuokraus.com on Suomen suurin vuokraustoimialan sivusto. Sivustolta löytyvät kaikki Nettiauton, Nettimoton, Nettiveneen, Nettikoneen, Nettimökin, Nettikaravaanin, Nettivaraosan sekä Nettimarkkinan vuokrailmoitukset. Viime vuoden lopulla avatusta Nettivuokraus.com-palvelusta löytyy jo 7 700 ilmoitusta yli 600:lta eri vuokraamolta. Vuokrayritysten lisäksi tuotteita vuokralle voivat nyt jättää myös yksityishenkilöt.

Kuluttajien k iinnostus jakamistaloutta kohtaan kasvaa. Monelle kuluttajalle vuokraaminen tai yhteiskäyttö ovat luontevia vaihtoehtoja omistamiselle. Perusteina vuokraamiselle toimii muun muassa satunnainen ja tilapäinen tarve, tilan ja rahan säästö, ekologisuus sekä mahdollisuus käyttää ja testata tavaroita ilman omistamiseen liittyvää vaivaa”, kertoo NettiX:n kehityspäällikkö Maria Christensen .

Yksityiset vuokranantajat voivat ilmoittaa tuotteitaan Nettivuokraus.com-palvelun ilmaiseksi, vain toteutuneista vuokrauksista veloitetaan komissio. Maksujen vastaanottamista varten tehdään maksupalvelusopimus. Se luo turvaa sekä vuokranantajalle että vuokranottajalle.

Tutustu Suomen suurimpaan vuokraustoimialan kohtauspaikkaan osoitteessa nettivuokraus.com .

Maria Christensen, kehityspäällikkö, NettiX Oy, maria.christensen@otava.fi

Nettivuokraus.com on osa NettiX Oy:tä. Suomalainen NettiX on alansa markkinajohtaja, jonka palveluissa olevat aktiiviset ilmoitukset keräävät viikoittain miljoonia käyntikertoja. Nettix-perheen sivustoja ovat Nettiauto.com, Nettikaravaani.com, Nettikone.com, Nettimarkkina.com, Nettimokki.com, Nettimoto.com, Nettivaraosa.com, Nettivene.com, Huutokaupat.fi ja Rekkari.fi. NettiX on osa Otava-konsernia.