Suomen suurin vuokraustoimialan markkinapaikka Nettivuokraus.com yhteistyöhön Shareit Blox Car -autojen vertausvuokrauspalvelun kanssa

Kiinnostus tavaroiden vuokraamiseen ostamisen sijaan kasvaa. Nettivuokraus.com-palvelusta löytyy yhteensä jo 7 500 ilmoitusta yli 500:lta eri vuokraamolta. Shareit Blox Car täydentää vuokralle tarjottujen autojen tarjontaa.

NettiX-markkinapaikkoihin kuuluva Nettivuokraus.com on Suomen suurin vuokraustoimialan sivusto. Sivustolta löytyvät kaikki Nettiauton, Nettimoton, Nettiveneen, Nettikoneen, Nettimökin, Nettikaravaanin, Nettivaraosan sekä Nettimarkkinan vuokrailmoitukset. Viime vuoden lopulla avatusta Nettivuokraus.com-palvelusta löytyy jo 7 500 ilmoitusta yli 500:lta eri vuokraamolta.

”Kiinnostus tavaroiden vuokraamiseen ostamisen sijaan kasvaa. Perusteina vuokraamiselle toimii muun muassa satunnainen ja tilapäinen tarve, tilan ja rahan säästö, ekologisuus sekä mahdollisuus käyttää ja testata tavaroita ilman omistamiseen liittyvää vaivaa”, kertoo NettiX:n kehityspäällikkö Maria Christensen.

Shareit Blox Car täydentää Nettivuokraus.com-palvelun vuokralle tarjottujen autojen tarjontaa. Nettivuokraus.com:n asiakkaat saavat Shareit Blox Car -palvelun kautta käyttöönsä varauskalenterin, viestijärjestelmän ja vuokrauskohtaiset vakuutukset. Shareit Blox Car toimii myös maksun välittäjänä vuokraajien ja vuokralle tarjoavien auton omistajien välillä.

Vuoden 2016 alussa aloittanut Shareit Blox Car -palvelu mahdollistaa ensimmäisenä Suomessa oman auton vuokraamisen luotettavalla tavalla ja varta vasten autojen vertaisvuokraamiseen tarkoitetuilla vakuutuksilla. ”Palvelumme tavoitteena on olla autojen Airbnb, jossa kuka tahansa voi ansaita vuokraamalla omaa autoaan, tai vuokrata auton naapuristaan omaan käyttöönsä. Blox Car -palvelu toimii maanlaajuisesti, ja autoja on vuokrattavissa yhteensä pian 300, joista lähes sata on koko ajan saatavilla.”, kertoo Shareit.global Oy:n toimitusjohtaja Paul Nyberg.

Maria Christensen, kehityspäällikkö, NettiX Oy
maria.christensen@otava.fi

Paul Nyberg, toimitusjohtaja, Shareit.global Oy
paul.nyberg@shareit.fi

Nettivuokraus.com on osa NettiX Oy:tä. Suomalainen NettiX on alansa markkinajohtaja, jonka palveluissa olevat aktiiviset ilmoitukset keräävät viikoittain miljoonia käyntikertoja.   Nettix-perheen sivustoja ovat Nettiauto.com, Nettikaravaani.com, Nettikone.com, Nettimarkkina.com, Nettimokki.com, Nettimoto.com, Nettivaraosa.com, Nettivene.com, Huutokaupat.fi ja Rekkari.fi. NettiX on osa Otava-konsernia.

Pikafaktat

Nettivuokraus.com on osa NettiX Oy:tä. Suomalainen NettiX on alansa markkinajohtaja, jonka palveluissa olevat aktiiviset ilmoitukset keräävät viikoittain miljoonia käyntikertoja. Nettix-perheen sivustoja ovat Nettiauto.com, Nettikaravaani.com, Nettikone.com, Nettimarkkina.com, Nettimokki.com, Nettimoto.com, Nettivaraosa.com, Nettivene.com, Huutokaupat.fi ja Rekkari.fi. NettiX on osa Otava-konsernia.