Tuomas Hämäläinen Otavamedian kuluttajaliiketoiminnan johtajaksi ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi

Tuomas Hämäläinen, 40, on nimitetty Otavamedian kuluttajaliiketoiminnan johtajaksi ja Otavamedia Oy:n johtoryhmän jäseneksi 28.5.2018 alkaen. Tuomas Hämäläisellä on vahvaa media-alan osaamista ja kokemusta lähes 20 vuoden ajalta erilaisista tehtävistä, kuten journalismista, digikehityksestä, myynnistä ja markkinoinnista sekä muutosjohtamisesta. Koulutukseltaan Hämäläinen on diplomi-insinööri.

Ennen Otavamedialle siirtymistään Tuomas Hämäläinen työskenteli Alma Talentilla sisältömyynnistä vastaavana johtajana. Tätä ennen hän vastasi Suomen medialiiketoiminnoista Talentumilla, joka fuusioitiin Alma Talentiin keväällä 2016.

Alma Talentin ja Talentumin yhteinen liki kahden vuosikymmenen retki on antanut paljon. Nyt on kuitenkin aika siirtyä eteenpäin. Olen todella otettu ja innoissani tästä upeasta mahdollisuudesta lähteä uuteen seikkailuun Otavamedian hienon työyhteisön, vahvojen brändien ja syvien lukusuhteiden kanssa”, summaa Hämäläinen.

Muutokset median kuluttajakäyttäytymisessä ja mahdollisuudet digitalisoinnin hyödyntämisessä ovat kuluttajaliiketoiminnassa isoja ja uusia näkemyksiä tarvitaan vahvistamaan Otavamedian omaa kokemusta. Olemme tyytyväisiä saadessamme joukkoomme huippuasiantuntijan Tuomas Hämäläisen astuessa remmiin”, toteaa toimitusjohtaja Timo Kopra.

Timo Kopra
Otavamedia
timo.kopra@otava.fi
p. 0400 614 118