Huimat päät – Perhe on pahin

Report this content

“Jotkut ovat sitä mieltä, että minulla on vittumaisen miehen maine. Otan sen ylpeänä vastaan. Rapatessa roiskuu, kun paljon tehdään. Se kuuluu pelin hen­keen.” Sukuyhtiö Otto Brandt on neljännen polven yrittäjä Stefan Brandtin harrastus, työ, huume, koko elämä. Mitä tapahtuu kun tytär haastaa isäänsä?

Huimat Päät on alaston totuus mitä perheen ja yrityksen yhdistäminen tarkoittaa. Kirja on kirjoitettu kaikille, jotka haluavat ymmärtää, miten perheyhtiö toimii, ja mitä hienojen kulissien takana oikeasti tapahtuu. Kaikilla on luurankoja kaapissa, tässä kirjassa ne ovat avoimesti ja rehellisesti kerrottu niin kuin perhe ja työntekijät ovat perheyrityksen arkea kokeneet. Kirja on tarina omaperäisestä perheyrityksestä, pärinän ja roiskeen ympäröimänä, yritys moottoripyörien ja veneiden maailmassa. Otto Brandt on kasvanut Suomen rinnalla vuodesta 1905, se on nähnyt sotia ja kriisejä, mutta niistä kaikesta perhe on pahin.

Huimat päät LIVE Kirjamessuilla 28.10.

Kirjamessujen lauantaina kello 10:30 Huimat Päät kirjan kirjoittaja Terho Puustinen nousee lavalle kun MTV3 Merja Ylä-Anttila haastattelee hänet Kullervo-salissa. Otto Brandtin perheen jäsenet ovat myös paikalla vastaamaan kysymyksiin. Taivas + Helvetti-kirjastaan tunnettu kirjailija Terho Puustinen on palkittu journalisti, joka on työskennellyt mm. Tekniikka&Talous-lehden päätoimittajana ja Talouselämän toimittajana.

”Terho Puustisen historiikki Otto Brandtin perheyrityksestä on kuin riipaisevan TV-sarjan käsikirjoitus. Voitot ja tappiot, raastavat riidat, rohkeat vedot, sikamaista käytöstä ja hauskat sattumat kietoutuvat yhteen” -HBL

Haastattelu 28.10 klo 10:30 Kullervo-salissa, 103b

Lisätiedot:

Huimat Päät – Tarina hieman erilaisesta perheyrityksestä
Terho Puustinen

Förlaget Vingpennan, osasto 6m63, lehdistökappaleet saatavilla.

www.huimatpaat.fi

Vuonna 1905 perustettu Otto Brandt -­konserni on suomalainen perheyritys, joka toimii jo viidennessä sukupolvessa. Konsernin myynti on noin 90 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee n. 200 henkilöä. Otto Brandt -konserni toimii kokonaisvaltaisesti laadukkaiden moottoripyörien, veneiden, vapaa-ajan ajoneuvojen sekä muiden kestohyödykkeiden myynnissä ja palveluissa. Konserni edustaa maailmanluokan tuotemerkkejä kuten Honda, Polaris, Victory, Indian, Ligier, Arai, Yanmar, Aprilia, Piaggio, Vespa, Gilera, Derbi, Bultaco ja Zero. Lisäksi konserniin kuuluu kaksi Suomessa toimivaa venetehdasta jotka valmistavat Terhi- ja Silver-merkkisiä veneitä. Konserniin kuuluva vähittäiskauppaketju Bike & Boat World on Suomen suurin moottoripyörä-, vene- ja mönkijäkauppa.

Haastattelu Kirjamessuilla 28.10 klo 10:30 Kullervo-salissa, 103b

Lainaukset