Ovakon osavuosikatsaus 4/2014

Ovako julkaisee viime vuoden viimeisen neljänneksen osavuosikatsauksen 11. helmikuuta 2015 klo 08.30 Suomen aikaa.

Samana iltapäivänä klo 16.00 Suomen aikaa järjestetään puhelinkonferenssi, joka on tarkoitettu Ovakon senior security -joukkovelkakirjoihin sijoittaneille.

Neljännen vuosineljänneksen 2014 osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja Marcus Hedblom.

Esitysmateriaalit tulevat saataville yhtiön kotisivuille:

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla:

Lehdistötiedotteet ja muut tiedotteet pyydetään tilaamaan ilmoittautumalla Ovakon postituslistalle kotisivuillamme:

Viktoria Karsberg, Head of Group Communications, +46 70 209 93 96

Ovako on johtava eurooppalainen koneenrakennusterästen valmistaja, jonka asiakkaita ovat kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuus. Tuotannon pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja.Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2013 Ovakon liikevaihto oli 850 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2995. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com.

Tietoa OvakostaOvako kehittää teknisesti korkeatasoisia teräsratkaisuja kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuudessa toimiville asiakkailleen yhteistyössä näiden kanssa. Teräksemme tekee asiakkaidemme lopputuotteista kestävämpiä ja pidentää niiden käyttöikää – se merkitsee viime kädessä älykkäämpiä, vähemmän energiaa kuluttavia ja ympäristöystävällisempiä tuotteita. Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovakolla on yli 3 000 työntekijää yli 30 maassa. Vuonna 2017 Ovakon liikevaihto oli 921 miljoonaa euroa. Ovako kuuluu kesäkuusta 2018 alkaen japanilaiseen Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporationiin, jolla on maailmanlaajuisesti 92 000 työntekijää. Konsernin liikevaihto on 37 miljardia euroa. Lisätietoa: www.ovako.com ja www.nssmc.com.