Tietoa Ovakon toisen neljänneksen osavuosikatsauksesta

Ovako julkaisee toisen neljänneksen osavuosikatsauksensa heinäkuun 15. päivä 2016 klo 8.30 Suomen aikaa.

Samana aamupäivänä klo 11.00 Suomen aikaa järjestetään puhelinkonferenssi, joka on tarkoitettu Ovakon senior security -joukkovelkakirjoja omistaville sijoittajille.

Vuoden 2016 toisen neljänneksen osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja (CFO) Johan Ryrberg.

Puhelinkonferenssin esitysmateriaali on ladattavissa osoitteessa:

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla:

Lehdistötiedotteet ja muut tiedotteet pyydetään tilaamaan ilmoittautumalla Ovakon postituslistalle kotisivuillamme:

Nicholas Källsäter, Head of Group Business Control, +46 (0)8 622 13 23
Elina Olsson, Group Communications, +46 (0)8 622 13 22

Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2015 Ovakon liikevaihto oli 834 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2 905. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com

Tietoa OvakostaOvako kehittää teknisesti korkeatasoisia teräsratkaisuja kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuudessa toimiville asiakkailleen yhteistyössä näiden kanssa. Teräksemme tekee asiakkaidemme lopputuotteista kestävämpiä ja pidentää niiden käyttöikää – se merkitsee viime kädessä älykkäämpiä, vähemmän energiaa kuluttavia ja ympäristöystävällisempiä tuotteita. Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovakolla on yli 3 000 työntekijää yli 30 maassa. Vuonna 2017 Ovakon liikevaihto oli 921 miljoonaa euroa. Ovako kuuluu kesäkuusta 2018 alkaen japanilaiseen Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporationiin, jolla on maailmanlaajuisesti 92 000 työntekijää. Konsernin liikevaihto on 37 miljardia euroa. Lisätietoa: www.ovako.com ja www.nssmc.com.