Tietoa Ovakon toisen vuosineljänneksen 2015 osavuosikatsauksesta

Ovako julkaisee toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksensa 16. heinäkuuta 2015 klo 15.00 Suomen aikaa.

Samana iltapäivänä klo 16.00 Suomen aikaa järjestetään puhelinkonferenssi, joka on tarkoitettu Ovakon senior security -joukkovelkakirjoihin sijoittaneille.

Toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja Marcus Hedblom.

Esitysmateriaalit tulevat saataville yhtiön kotisivuille http://www.ovako.com/en/Financial-information/Information-to-Bond-Investors/

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla: http://emea.directeventreg.com/registration/77415541

Lehdistötiedotteet ja muut tiedotteet pyydetään tilaamaan ilmoittautumalla Ovakon postituslistalle kotisivuillamme:

Viktoria Karsberg, Head of Group Communications, + 46 70 209 93 96

Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2014 Ovakon liikevaihto oli 862 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2 925. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com

Tietoa OvakostaOvako kehittää teknisesti korkeatasoisia teräsratkaisuja kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuudessa toimiville asiakkailleen yhteistyössä näiden kanssa. Teräksemme tekee asiakkaidemme lopputuotteista kestävämpiä ja pidentää niiden käyttöikää – se merkitsee viime kädessä älykkäämpiä, vähemmän energiaa kuluttavia ja ympäristöystävällisempiä tuotteita. Tuotantomme pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja. Ovakolla on yli 3 000 työntekijää yli 30 maassa. Vuonna 2017 Ovakon liikevaihto oli 921 miljoonaa euroa. Ovako kuuluu kesäkuusta 2018 alkaen japanilaiseen Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporationiin, jolla on maailmanlaajuisesti 92 000 työntekijää. Konsernin liikevaihto on 37 miljardia euroa. Lisätietoa: www.ovako.com ja www.nssmc.com.