Tietoa Ovakon toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksesta

Ovako julkaisee toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksensa 28. heinäkuuta 2014 klo 08.30 Suomen aikaa.

Samana päivänä klo 16.00 Suomen aikaa järjestetään Ovakon senior security ‑joukkovelkakirjoihin sijoittaneille tarkoitettu puhelinkonferenssi.
Toisen vuosineljänneksen osavuosikatsauksen esittelee Ovakon talousjohtaja Marcus Hedblom.
Esitysmateriaalit tulevat saataville yhtiön kotisivuille

Puhelinkonferenssin kirjautumistunnukset saa ilmoittautumalla http://emea.directeventreg.com/registration/75917967

Jos haluat mukaan Ovakon postituslistalle, lähetä tieto sähköpostilla osoitteeseen viktoria.karsberg@ovako.com

Viktoria Karsberg, Head of Group Communications, +46 70 209 9396

Ovako on johtava eurooppalainen koneenrakennusterästen valmistaja, jonka asiakkaita ovat kuulalaakeri-, ajoneuvo- ja konepajateollisuus. Tuotannon pääraaka-aine on kierrätysteräs, josta valmistetaan tankoja, putkia, renkaita ja puolivalmiita komponentteja.Ovako on edustettuna yli 30 maassa, ja yhtiöllä on myyntikonttoreita Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Vuonna 2013 Ovakon liikevaihto oli 850 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa 2995. Lisätietoja internet-sivustoltamme osoitteesta www.ovako.com.