OX2:lle uusi tuulivoimaloiden käyttö- ja hallinnointijohtaja

Lars Bryngelssonista uusi OX2:n tuulivoimaloiden käyttö- ja hallinnointijohtaja. Hänen tehtävänsä on johtaa ja kehittää tuulipuistojen teknistä ja kaupallista hallinnointia eri asiakkaiden puolesta. OX2:n hallinnointisalkku kuuluu Pohjoismaiden suurimpiin, sillä yhtiöllä on sopimus yli 200 tuulivoimalan hallinnoinnista.

Lars Bryngelsson on viimeksi työskennellyt CANEA Consultingin palveluksessa ja hänellä on monen vuoden kokemus hallinto- ja johtotehtävistä tehostamiseen ja laatuun keskittyvänä liikkeenjohdon konsulttina. Hän on myös toiminut kansainvälisen myynnin ja toimitusketjun hallinnan operatiivisissa tehtävissä aurinkoenergiasektorilla.

- Odotan innokkaasti, että pääsen jatkamaan toiminnan kehittämistä siten, että asiakkaamme saavat aina suurimman mahdollisen tuoton sijoituksilleen. On todella mukava päästä työskentelemään taas uusiutuvan energian pariin OX2:n kaltaisessa proaktiivisessa ja kunnianhimoisessa yhtiössä, Lars Bryngelsson sanoo.

Lars Bryngelsson aloitti tehtävässään 9.1. ja toimii OX2:n konsernijohtaja Johan Ihrfeltin alaisuudessa.

- Toivotamme Lars Bryngelssonin tervetulleeksi yhtiöömme. Hänen asiantuntemuksensa ja kokemuksensa auttavat OX2:ta vahvistamaan entisestään asemaansa tuulipuistojen teknisenä ja kaupallisena hallinnoijana ja laajentumaan uusille markkinoille, OX2:n konsernijohtaja Johan Ihrfelt toteaa.

OX2 tarjoaa kattavan valikoiman tuulipuistojen käyttö- ja hallinnointipalveluja. Yhtiön toimeksiantajien joukkoon kuuluvat mm. IKEA, Allianz, Polarkraft ja Aquila Capital.

Lisätietoja antaa:

Maria Lyckesjö, OX2:n lehdistövastaava, puh: 046 70 771 7300, Sähköposti: maria.lyckesjo@ox2.com

OX2 on uusiutuvan energian tuottaja, joka harjoittaa liiketoimintaa tuulivoima-, aurinko-, bio- ja geoenergia-aloilla. Tarjoamalla rahoitusalan toimijoille, yrityksille ja kuluttajille kestäviä sijoitusvaihtoehtoja, järjestelmäratkaisuja ja tuotteita OX2 ohjaa kehitystä kohti uusiutuvaa energiaa ja fossiilittomia polttoaineita käyttäviä ajoneuvoja. OX2 vastaa merkittävästä osasta Pohjoismaissa tuotettavasta teollisen kokoluokan maalle rakennetusta tuulivoimatuotannosta sekä tuottaa biokaasua ja vihreää kaukolämpöä yhdessä Ruotsin suurimmista voimalaitoksista. Lisätietoja osoitteesta www.ox2.com

Avainsanat:

OX2