• Oy Hartwall Ab/

Hartwall Jaffa Mustikka - Rajoitettu erä suomalaisista metsämustikoista valmistettua limonadia Suomi 100 -juhlavuonna

19.9.2017

Hartwall Jaffa kunnioittaa Suomen juhlavuotta tuomalla markkinoille ainutlaatuisen virvoitusjuomauutuuden. Suomalaisten rakastama Hartwall Jaffa® -virvoitusjuomaperhe laajenee loppuvuodeksi Hartwall Jaffa Mustikalla, jonka mehu tulee kotimaisista metsämustikoista. Juomaa valmistetaan rajoitettu erä.

Syksyn uutuus Hartwall Jaffa Mustikka vastaa kuluttajien kasvavaan kysyntään luonnollisista, kotimaisista raaka-aineista valmistetuista tuotteista ja tarjoaa harvinaisen makuelämyksen virvoitusjuomamarkkinoilla. Tuote juhlistaa myös Suomi 100 –juhlavuotta ja on erinomainen juomavaihtoehto loppuvuoden koko perheen juhlahetkiin.

”Hartwall Jaffa on aito oikea limonadi suomalaisille. Satavuotiaan Suomen kunniaksi halusimme tuoda markkinoille suomalaisen limonadin aidoimmillaan. Suomalainen metsämustikka oli luonnollinen valinta juoman mauksi, sillä se on uniikki raaka-aine ja maultaan aivan omaa luokkaansa”, kertoo Hartwall Jaffan tuotepäällikkö Mira Halonen.

Virvoitusjuomien ja vesien tarjonta on kasvanut ja pirstaloitunut vauhdilla viimeisten vuosien aikana. Samaan aikaan kuluttajat ovat yhä kiinnostuneempia tuotteiden alkuperästä ja raaka-aineista. Luonnonmukaiset kotimaiset tuotteet kiinnostavat asiakasta ja tähän kysyntään Hartwall Jaffa Mustikka vastaa. Juoman luonnollinen maku tulee aidoista marjoista, sillä sen valmistuksessa käytetään aitoa mustikkamehua. Johtuen ainutlaatuisesta raaka-aineesta, tuotetta on markkinoilla vain rajoitettu erä.

”Hartwall Jaffa Mustikassa on aitoa suomalaista mustikkamehua, johon marjat on kerätty kotimaan metsistä. Sato on aina arvoitus, joten virvotusjuomaakin on saatavilla vain rajoitettu erä”, Mira Halonen kertoo.

Hartwall Jaffa Mustikka on suomalaista tuotekehitystyötä. Juoma on valmistettu Hartwallin tehtaalla Lahdessa. Tuote löytyy kaupoista syyskuun puolivälistä alkaen. Juoma myydään 1,5 litran pulloissa ja se on makeutettu sokerilla.

Oy Hartwall Ab, tuotepäällikkö Mira Halonen, mira.halonen@hartwall.fi, puh. 044 3332217  ja viestintäpäällikkö Laura Tötterman, laura.totterman@hartwall.fi, puh. 044 7119550

Tuotenäytepyynnöt:
Laura Tötterman, laura.totterman@hartwall.fi, puh. 044 7119550

Sosiaalinen media:
facebook.com/hartwalljaffa, instagram.com/hartwalljaffa, youtube.com/aitooikeajaffa

Kuvat: www.hartwall.fi/kuvapankki

Hartwall Jaffa®

Jo vuodesta 1949 markkinoilla ollut Hartwall Jaffa on Suomen arvostetuin virvoitusjuomabrändi. Tänäpäivänä Hartwall Jaffa on monipuolinen tuoteperhe, jonka valikoimasta löytyy juomia monenlaiseen makuun. Hartwall Jaffa -juomien maku tulee aina aidosta hedelmästä, sillä kaikissa Hartwall Jaffa -juomissa käytetään aitoa hedelmämehua. Hartwall Jaffa -juomat valmistetaan Hartwallin Lahden virvoitusjuomatehtaassa ja niissä on Suomalaisen Työn liiton Avainlippu merkkinä kotimaisesta työstä. www.jaffa.fi

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä. Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi