Hartwall kutsuu kaikki Iloisten Lasten Limujuhlaan 7.10. – ilmaistapahtuman tähtinä Muumit

Hartwall järjestää kaikille avoimen Iloisten Lasten Limujuhlan Lahdessa lokakuun ensimmäisenä sunnuntaina kello 12−15. Mahtava Muumi-show, vauhdikkaat esitykset, puuhapisteet ja pomppulinna valtaavat Hartwallin Lahden panimolta löytyvän Isojano-areenan. Luvassa on mukavaa tekemistä ja pieniä herkkuja kaikenikäisille lapsille.

Hartwallin Lahden panimon Isojano-areena lastataan pian pomppulinnoilla, ilmapalloilla, puuhapisteillä ja pienille juhlavieraille suunnatuilla esityksillä: tiedossa on riemukas Iloisten Lasten Limujuhla.

Juhlapäivänä kello 13.00 lavalle nousevat rakastetut Muumit, jotka viihtyvät juhlavieraiden seurassa vielä esityksensä jälkeenkin. Muumien lisäksi lavan valtaavat Salpauksen Sirkusartistikoulun oppilaat sekä LCS Panthersin Attica-cheerleadingjoukkue vauhdikkailla esityksillään.

Mukana menossa on liikuntaseikkailupuisto HopLop, joka tuo paikalle ison pomppulinnan. Pienille pystytetään oma pomppulinnaliukumäki. Luvassa on kasvomaalauksia, piirustus- ja värityspiste, pienten oma keilapeli sekä isompien jääkiekon tarkkuuslaukaisukisa. Fazer on mukana jakamassa pieniä makupaloja. Limujuhlassa kippistellään tietysti Hartwallin virvoitusjuomilla ja vesillä. Eikä säästäkään tarvitse huolehtia, sillä juhla-alue on katettu.

Limujuhlat järjestetään lahtelaisvoimin

Hartwallin toimitusjohtaja Kalle Järvinen kertoo, että lastenjuhla on odotettu tapahtuma Hartwallillakin: ”Täytyy myöntää, että olemme todella innoissamme lastentapahtumasta ja henkilökuntamme on ollut ilolla järjestämässä sitä. Lahti on Hartwallin koti, ja on mahtavaa voida ilahduttaa lapsiperheitä Lahden seudulta ja kauempaakin. Lämpimästi tervetuloa juhlimaan, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle!”

Iloisten Lasten Limujuhla

Paikka: Hartwallin Lahden panimon piha, Isojano-areena, Kasaajankatu 13

Aika: sunnuntai 7. lokakuuta klo 12−15

Tervetuloa mukaan juhlimaan!

Pysäköintitilaa löytyy panimon parkkipaikoilta, ja tapahtumapaikalla on myös lastenhoitopiste. Lounasta voi ostaa paikan päältä: Casseli-ravintoloiden kokit ovat valmistaneet juhlien buffetpöytään pizzaa, salaatteja ja muita herkkuruokia.

Median yhteydenotot: Elina Lehmusto, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 040 5696 043, elina.lehmusto@hartwall.fi

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä Suomessa. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä. Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää.

www.hartwall.fi