Hartwallin uudeksi talousjohtajaksi Tiina Lassila-Valkama

Oy Hartwall Ab on nimittänyt Tiina Lassila-Valkaman uudeksi talousjohtajaksi. Tiina aloitti tehtävässään 1.8.2014.

Tiina Lassila-Valkamalla (KTM) on vahva talousjohdon kokemus kuluttajatuotteiden parista sekä controlling-toiminnoista tuotanto-toimitusketjussa. Ennen Hartwallille siirtymistä Tiina Lassila-Valkama toimi talous- ja hallintojohtajana Arla Oy:ssä, jossa hän vastasi talous-, tieto- ja henkilöstöhallinnosta. Tätä ennen hän työskenteli lääketeollisuudessa.

”Tiina tuo Hartwallille pitkää kokemusta talousjohdon tehtävistä sekä erinomaista elintarviketeollisuuden ja kuluttajatuotesektorin ymmärrystä. Toivotamme Tiinan lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme”, sanoo Hans Savonije, Hartwallin vt. toimitusjohtaja.

”On hienoa päästä tekemään töitä suomalaisten rakastamien brändien parissa toimialalla, joka on lähellä kuluttajien arkea joka päivä. Nopeasyklinen toimiala vaatii ketteryyttä läpi organisaation, mikä heijastuu myös tukitoimintoihin”, sanoo Tiina Lassila-Valkama, talousjohtaja, Hartwall.

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=2488-kgaegalklb&l=FI

Lisätiedot: Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, p. 020 717 2073, hanna.leppaniemi(at)hartwall.fi

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa. Lähdevesipullottamo on Karijoella Etelä-Pohjanmaalla ja pääkonttori Helsingissä. Hartwall on osa tanskalaista juoma-alan konsernia, Royal Unibrew’tä.

Yrityksestä

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää.