Huippukoreografi pisti tanssiksi Novelle Plus -juomien kanssa

Suomalainen Ima Iduozee suunnitteli koreografian poikkeukselliseen mainoselokuvaan, joka on riemukas kunnianosoitus vedelle, elämänjanolle ja tanssille.

Hartwall Novelle ® Plus juhlistaa tänä kesänä tanssia ja elämänjanoa projektilla, joka on Suomen mittakaavassa ennennäkemätön. Moninkertaisesti palkittu suomalaisen nykytanssin huippunimi Ima Iduozee suunnitteli koreografian Novellen filmikokonaisuuteen, joka juhlistaa tanssia, elämää ja elämänjanoa.

Videon pääosassa tanssii Natasha Lommi, joka on tanssinut muiden muassa Tero Saarisen ja Susanna Leinosen produktioissa. Myös muut tanssijat ovat suomalaisen klassisen baletin, nykytanssin, paritanssin, voguen ja katutanssin huippuja: filmillä tanssivat muiden muassa Sini Länsivuori, Esete Sutinen, Marika Peura, Eero Vesterinen, Sanaz Hassani ja Pete Rahikainen

Koreografian suunnitellut Iduozee on breakdancen kolminkertainen Suomen mestari ja monipuolinen tanssija/koreografi, joka sai viime vuonna Kritiikin Kannukset -palkinnon tunnustuksena taiteellisesta läpimurrosta. Viime marraskuussa Iduozeen teos This is the Title valittiin eurooppalaiseen Aerowaves-ohjelmaan, joka on yksi nykytanssin merkittävimmistä ponnahduslaudoista kansainväliseen läpimurtoon.

”Novellen asenne kiteytyy elämänjanoon: elämästä kannattaa nauttia isoin kulauksin, rohkeasti ja iloisesti. Markkinajohtajana halusimme luoda aivan omanlaisen tyylin kertoa Novelle Plus -juomista, joissa yhdistyy hyvinvointi ja nautinto. On hienoa päästä näyttämään, että Suomesta löytyy näin paljon lahjakkaita tanssijoita ja osaamista, sekä yhdistää se näin tyylikkäällä tavalla Novelle Plus -juomien kaupalliseen konseptiin”, tuotepäällikkö Heidi Päiväniemi Hartwallilta sanoo.

Filmin on konseptoinut Bob the Robot ja ohjannut Ezra Gould. Ohjaajan mukaan tanssin hienous piilee siinä, että sillä saa ilmennettyä ja kanavoitua monenlaisia tunteita.

”Erilaiset tilanteet saavat erilaiset ihmiset tanssimaan. Harvoin tulee vastaan projektia, jossa saa tulkita aihetta näin vapaasti.  Tanssi on lähellä sydäntäni, joten ajatus siitä, että sain tehdä töitä Suomen eturivin tanssijoiden kanssa, oli todella inspiroivaa”, Gould sanoo.

Novelle Plus puhuu hyvinvoinnin ja nautinnon puolesta. Novelle Plus -juomissa hyvinvointi ja nautinto yhdistyvät, kun herkulliset maut saavat seurakseen vitamiineja ja hivenaineita, jotka edesauttavat hyvinvointia osana monipuolista ruokavaliota ja terveellistä elämäntapaa. Vuonna 2009 lanseeratut Novelle Plus -lisäarvovedet on kehitetty Suomessa ja ne ovat kategoriansa ylivoimainen markkinajohtaja. Kaikki juomat valmistetaan Hartwallin Lahden tehtaalla Salpausselän soraharjujen suodattamaan veteen.

Tuoteperheeseen kuuluu viisi herkullista juomavaihtoehtoa: vastustuskykyyn herukan ja sitruunaruohon makuinen Novelle Plus C+E, karpalonmakuinen Novelle Plus Kalsium luustolle, omenan makuinen Novelle Plus Magnesium + C lihaksille, vireyttä edistävä, eksoottisesti mangolle ja guavalle maistuva Novelle Plus Multi B+C ja aprikoosin, jasmiinin ja aloe veran makuja yhdistävä Novelle Plus Sinkki + E, joka on suunniteltu ihon hyvinvointiin.

Videon voi kokonaisuudessaan katsoa täältä.

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=3690-ihjlkfbcik&l=FI

Heidi Päiväniemi, tuotepäällikkö, Oy Hartwall Ab, puh. +358 40 7437 850, heidi.päiväniemi@hartwall.fi

Taina Lampela-Helin, viestintäpäällikkö, Oy Hartwall Ab, +358 40 6684 600, taina.lampela-helin@hartwall.fi

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia.

Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä.

Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia.

Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi