Jari Sillanpää -kuohuviiniä saa jälleen

Kesäkuun 2015 alussa Alkon tilausvalikoimassa lanseeratun Jari Sillanpää Sparkling Wine -kuohuviinin suosio yllätti kaikki ennakko-odotukset.

Ensimmäinen erä Jarin nimikkokuohuviiniä myytiin loppuun muutamassa päivässä, sillä Alkot tilasivat Jarin juhlavuoden kunniaksi kehitettyä kuohuviiniä hyllyihinsä runsain mitoin. Toinen erä viiniä tilattiin Ranskasta pikaisesti ja se on nyt saapunut Suomeen.

Jari Sillanpää Sparkling Wine -kuohuviiniä voi jälleen tilata Alkon tilausvalikoiman kautta 30.6. 2015 lähtien. Kuohuviiniä riittää myös festarikansalle läpi kesän.

”Huhhuh. Emme olisi ikinä arvannut, että Siltsun skumpalle olisi näin kova kysyntä. Jari taisi olla oikeassa, tämä skumppa todella on suomalaisten makuun!,” kommentoi  kategoriamarkkinointijohtaja Marianna Godenhjelm Hartwa-Tradelta.

Hinta: 3,30 €/ pullo, 79,20 € / laatikko

Tuotenumero: 949543

Laatikkokoko: 24 kpl

Alkoholi: 10.5 %

Sokeri: 33g/l

Kuohuviiniä maahantuo ja markkinoi Hartwa-Trade Oy Ab, joka on yksi Suomen merkittävimmistä alkoholialan maahantuojista ja jakelijoista. Hartwa-Trade on Hartwallin 100 % omistama tytäryhtiö ja sen laajaan valikoimaan kuuluvat lukuisat suomalaisten suosikkibrändit, kuten J.P. Chenet, Freixenet ja Baileys Original Irish Cream.

Lisätiedot: Heta Kangasmaa, heta.kangasmaa@hartwall.fi, puh. +358 40 753 7280

Yrityksestä

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää.