Karjalapullojen etiketeissä 95-maailmanmestarit – rajoitettu erä kauppoihin marraskuussa

Karjala tuo marraskuun puolessa välissä kauppoihin rajoitetun erän olutpulloja, joiden etiketteihin on painettu 1995 jääkiekon maailmanmestareiden kuvat.

Karjala tuo kauppoihin rajoitetun erän ja tuotetta myydään perinteisessä pullo-12-packissa, ns. mäyräkoirassa. Maailmanmestarit 1995 12-pack tulee marraskuun puolessa välissä (14.11.) kauppoihin, mutta ensimmäisiä pulloja näkyy jo tämän viikon Karjala-Turnauksessa Hartwall Arenalla. Pulloetikettejä on yhteensä 23 erilaista, niihin on painettu alkuperäiset vuoden 1995 kuvat pelaajista. Joukkeesta 22 pelaajaa sekä valmentaja Curt Lindström esiintyvät etiketeissä. Oluet on pakattu pahviseen 12-pullon pakkaukseen, jota koristaa 1995 maailmanmestareiden joukkuekuva.

Karjala on ollut jääkiekon A-maajoukkueen pääyhteistyökumppani vuodesta 1994. Yhteistyön aikana Leijonat ovat menestyneet eri jääkiekkoareenoilla – voittaneet mestaruuksia ja useita mitaleja. Yksi niistä on ikimuistoisin: vuoden 1995 maailmanmestaruus.

Karjala on osa Suomen kulttuuriperintöä ollessaan yksi Suomen vanhimmista ja suomalaisten rakastetuimmista olutbrändeistä. Karjalan tarina alkoi jo vuonna 1948 ja sitä valmistetaan edelleen alkuperäistä reseptiä kunnioittaen, suomalaiseen rehtiin makuun. Karjala haluaa olla mukana kun suomalaista historiaa kirjoitetaan, esimerkiksi jääkiekossa ja elokuvatuotannossa.

Pekko Koski, tuotepäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 2695, pekko.koski@hartwall.fi

Laura Tötterman, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 044 711 9550, laura.totterman@hartwall.fi

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/l/t2hdLJphN6cf

facebook.com/karjalaolut