Premium-siideri samppanjapullossa – uusi tapa nauttia siideriä ystävien kesken

Nyt poksautetaan siiderillä! Kauden siideriuutuus on samppanjapulloon pakattu Upcider Natural Kolme Omenaa.

Hartwallin siideribrändi Upcider tuo jälleen uutta siiderimarkkinoille. Upcider Natural Kolme Omenaa on kolmesta eri omenalajikkeesta valmistettu puolikuiva premium-siideri, joka on pakattu upeaan 0,75 litran kirkkaaseen, lasiseen samppanjapulloon. Juoma saa omenaisen makunsa aidoista omenamehuista, ja myös sen tuoksu on runsaan omenainen. Laadukas siideri on valmistettu Belgiassa, ja sen alkoholipitoisuus on 4,5 til-%. Pullo on suljettu aidolla korkilla.

"Samppanjapulloon pakattu Upcider Natural Kolme Omenaa sopii hyvin nauttivaksi yhdessä ystävien kesken. Se sopii hyvin myös alkudrinkiksi tai juhlamaljaksi", tuotepäällikkö Satu Ylikortes Hartwallilta kertoo. Uutuus on myynnissä kausituotteena marras-joulukuun ajan.

Muiden Upcider Natural –siidereiden tapaan Kolme Omenaa on luonnollinen siideri, jonka valmistuksessa on käytetty vain luontaisia aromeja. Myös juoman hedelmäpitoisuus on totuttua korkeampi. Makeutta Upcider Natural -siidereissä on maltillisesti. Juomien makeutuksena ei ole käytetty mitään keinomakeutusaineita vaan luonnon omaa sokeria.

Light Red Apple on Upcider-sarjan uusi ravintolatuote

Light-siiderit pitävät edelleen pintansa, puolet päivittäistavarakaupasta ostetuista siidereistä on light-variantteja. Upciderin light-valikoimaa täydentää kevyt omenasiideri Upcider Light Red Apple. Se on raikkaan makuinen omenapohjainen siideri, jossa on energiaa vain 30 kcal / dl. Juoman alkoholipitoisuus on 4,7 til-%.

Upcider Light Red Apple on myynnissä Hartwallin ravintola-asiakkaille 0,33 litran lasipulloissa marraskuun alusta alkaen.