Upcider Jouluomena on nyt jouluisen mausteinen

Juhlakauden suosikkisiiderissä, Upcider Jouluomenassa, tuoksuu ja maistuu joulu. Kanelin ja vaniljan makuinen siideriuutuus sopii sekä loppuvuoden pikkujoulukauteen että joulun ajan rauhalliseen nautiskeluun.

Upcider Jouluomena hurmaa talvikauden juhlajuomana. Jo perinteeksi muodostuneessa joulun ajan siiderissä maistuu kaneli ja vanilja, ja juoman jälkimaussa on ripaus neilikkaa. Upcider Jouluomena hemmottelee sekä joulunajan herkuttelijoita että kauden makuja rakastavia siiderin ystäviä.

”Siiderin ystävät ovat vaihtelunhaluisia ja herkuttelevat mielellään kauden mauista. Mausteisen jouluinen Upcider Jouluomena on aina odotettu kausimaku, joka luo pikkujoulutunnelmaa sekä sopii mainiosti myös joulun ajan rauhalliseen nautiskeluun”, kertoo tuotepäällikkö Juhani Mertsalmi Hartwallilta.

Siideri sopii nautittavaksi myös lämpimänä sekä glögin mausteena antamaan juomaan pirskahtelevuutta.

”Siideri antaa uutta makua monelle joulun kestosuosikille. Kokeile jouluista siideriä perinteisen riisipuuron kanssa sekahedelmäsopan mausteena. Tarjoa pikkujouluvieraille omenaista itse tehtyä glögiä, jossa on loraus joulusiiderin mausteisuutta ja hapokkuutta”, vinkkaa Hartwallin ruoka- ja juoma-asiantuntija Riikka Kallonen.

Kuten kaikissa Upcider-siidereissä, myös Upcider Jouluomenassa on käytetty ainoastaan luontaisia aromeja. Juoman alkoholipitoisuus on 4,7 %. Upcider Jouluomenaa on myynnissä rajoitettu erä lokakuusta vuoden loppuun, ja tuote myydään 0,5 litran kierrätysmuovipullossa.

Suomalaisten suosikkisiideri on nyt entistä ekologisemmassa ja kevyemmässä pakkauksessa. Pullon uusi muotoilu pienentää hiilijalanjälkeä, sillä pulloon käytetyn raaka-aineen määrä vähenee.

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=1922-kehekkjbjm&l=FI

Lisätietoja tuotteesta:
Tuotepäällikkö Juhani Mertsalmi, juhani.mertsalmi@hartwall.fi, puh. 020 717 2020

Lisätietoja, kuva- ja tuotenäytepyynnöt:
Viestintäpäällikkö Hanna Leppäniemi,
hanna.leppaniemi@hartwall.fi, puh. 020 717 2073

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink.

Yrityksestä

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää.