[yellow tail] -viinien valikoima laajenee kuohuviineihin

Rennoista aussiviineistä tunnettu [yellow tail] -viinisarja kasvaa odotetulla kuohuviinillä. Puolikuiva, raikas ja hennon makea [yellow tail] Bubbles -kuohuviini sopii aperitiiviksi, pikkujouluihin ja illanviettoon ystävien seurassa.

Vuonna 2001 alkunsa saaneet australialaiset [yellow tail] -viinit tunnetaan laadukkaista, mutta rennoista viineistä, jotka sopivat sekä seurusteluun että ruokajuomaksi. [yellow tail] -viinit ovat hurmanneet viinin ystäviä ympäri maailman ja tällä hetkellä viinejä viedään Australiasta jo yli 50 maahan.

[yellow tail] -viinivalikoiman uutuus, [yellow tail] Bubbles -kuohuviini on pehmeä ja hapokas viini, joka sopii moneen tilanteeseen. Hennon makea kuohuviini on maultaan sitruksinen, viheromenainen, kevyen persikkainen ja mausteinen. Tuoksussa on trooppisia hedelmiä ja hieman limeä sekä raikasta kukkaisuutta. Helposti nautittavan viinin suutuntuma on raikas, mutta täyteläinen. Viini on parhaimmillaan hyvin viilennettynä ja ystävien seurassa nautittuna.

[yellow tail] Bubbles -kuohuviinipullossa on innovatiivinen Zork-korkki, jonka voi sulkea uudelleen avaamisen jälkeen. Korkki takaa kuohuviinin kuplien säilymisen, joten viinin voi hyvin nauttia loppuun vaikka seuraavan päivän brunssilla.

[yellow tail] Bubbles -kuohuviinin valmistuksessa käytettyjen rypäleiden kolme tärkeintä lajiketta ovat Chardonnay, Semillon ja Sauvignon Blanc, jotka kasvavat Etelä-Australian viinitarhoilla. Kuohuviinin raikkaan hedelmäinen maku on peräisin valmistuksesta, joka tapahtuu Charmat-menetelmällä matalassa lämpötilassa. Kuten muutkin [yellow tail] -viinit, myös kuohuviinin tunnistaa etiketissä esiintyvästä kengurusta.

Yellow Tail Bubbles Dry

Alkon tuotenumero 595297
Vähittäismyyntihinta 10,45 € (0,75 l)
Tuote tulee valikoimaan 7.11.2016 alkaen