Adsek B9:n Tampereen yksikön johtajaksi Tia Lilius

Mainostoimisto Adsek B9 on nimennyt yhtiön Tampereen yksikön johtajaksi KTM Tia Liliuksen, 38. Monipuolisen markkinointikokemuksen omaavan Liliuksen tehtävä on uusi. Adsek B9:n toimitusjohtajana jatkaa Heikki Veijola. Vahvat yksiköt niin Tampereella kuin Helsingissä omaava Adsek B9 kuuluu Salomaa-yhtiöryhmään ja on Itämeren alueeseen erikoistuneen markkinointitoimistoketju B9:n Suomen yksikkö.

”Syvennämme johtajanimityksellä entisestään läsnäoloamme Tampereella, jossa Adsekin juuret sijaitsevat. Pirkanmaan alue on Suomen talouden toiseksi suurin keskittymä, jossa uskomme monipuolisilla markkinointipalveluilla olevan kysyntää nyt ja jatkossa. Tian vahvuuksia tehtävään ovat paitsi monialainen markkinointiosaaminen myös pirkanmaalainen tausta ja verkostot”, perustelee Adsekin toimitusjohtaja Heikki Veijola. Tia Lilius siirtyy Adsek B9 Tampereen yksikön johtoon Fountain Park Oy:stä, jossa hän vastasi yhtiön Tampereen liiketoiminnasta. Tätä ennen Lilius on työskennellyt mainostoimisto Imageneering Oy:ssä muun muassa asiakkuusjohtajana ja plannerina sekä Tamfelt Oyj:n markkinoinnissa. Tia Lilius aloittaa Adsek B9:n Tampereen yksikön johtajan tehtävässä helmikuun alussa. ”Adsek B9:n ainutlaatuisuus juontaa paitsi tamperelaisista juurista myös mahdollisuudesta tarjota asiakkaiden käyttöön koko Salomaa-yhtiöryhmän osaaminen sekä valmis osaajaverkosto kansainvälisillä markkinoilla toimivien yritysten avuksi. Aiomme osaamistamme jatkuvasti kehittämällä varmistaa, että Adsek on jatkossakin alan merkittävin toimisto Tampereella”, toteaa Tia Lilius. Adsek B9 haluaa kantaa oman kortensa kekoon markkinointiosaamisen kehittämisessä Pirkanmaan alueella. Lilius ja Veijola kartoittavat mahdollisuuksia yhteistyöhön paikallisten oppilaitosten kanssa. He uskovat esimerkiksi voimakkaasti kehittyvän sosiaalisen median olevan osa-alue, jossa yhteistyö opiskelijoiden kanssa olisi antoisaa.