Arjen luksusta: Hästensin ylelliset untuvauutuudet

Hästensin uudet Eco-untuvamalliston tyynyt ja peitot tarjoavat untuvankevyitä unia ja optimaalista nukkumis-mukavuutta. Huippulaatuisista luonnonmateriaaleista valmistetut, hengittävät Hästens-untuvatyynyt ja -peitot ovat kestävä sijoitus arjen hyvinvointiin. Parhaista valkoisista hanhenuntuvista valmistetut tyynyt ja peitot ovat laatutietoisen valinta.

Eco-untuvapeittojen ilmava puuvillapinta kätkee sisäänsä parhaita ja tarkoin valikoituja valkoisia hanhen untuvia (90 % hanhenuntuvaa, 10 % hanhen pikkuhöyhentä). Luontaisen, hengittävän, kehosi kosteutta läpäisevän ominaisuutensa ansiosta untuva pitää olosi miellyttävän kuivana ympäri vuoden. Hästensin laatupeitoissa paakkuuntuminen on tuntematon käsite, joten voit olla varma täytteiden kuohkeudesta vuodesta toiseen.

Ja koska henkilökohtaiset ominaisuudet ovat tärkeitä nukkumatuotteita valitessa, löytyy mallistossa vaihtoehto viileää, vähän lämpimämpää tai lämmintä peittoa tarvitseville.  Untuvan oman sisäänrakennetun ilmastoinnin myötä peitot siis tuovat lämpöä kylmiin talviöihin tai viileyttä lämpimiin kesäöihin.

Entä onko tyynysi hyvä? Nämä tyynyt ovat. Pehmeä untuva lämmittää miellyttävästi niskaa ja tarjoaa ilmavan pehmeän pinnan siihen painautuvalle poskelle. Oma lempityyny löytyy varmasti kolmesta kovuudesta ja kahdesta korkeudesta.
Hästensin peitto- ja tyynykankaat on käsitelty ekologisesti San-Pro Care® -prosessilla. Tämän prosessin ansiosta kangas toimii luonnollisena ilmanvaihtojärjestelmänä, jokaimee kosteutta viisi kertaa nopeammin ja vapauttaa sitä kaksi kertaa nopeammin kuin tavanomaiset peitto- ja
tyynykankaat. Näin kangas mahdollistaa ihanat ja virkistävät unet.

Hästensin Eco-untuvamallisto

Tyynyt
- Mallistossa 3 joustavuus- (soft/pehmeä, medium ja firm/tukeva) ja 2 korkeusvaihtoehtoa (standard/matala ja deluxe/korkea).
- Tyynyjen hinta koosta, kovuudesta ja korkeudesta riippuen 109 - 249 euroa (50 x 60 cm medium maksaa matalana 149 euroa ja korkeana 179 euroa).
- Myös lasten tyynymalli) (25 x 35 cm tyynyn hinta 39 euroa ja 35 x 55 cm 65 euroa).
- Tyynyn sopivuuteen vaikuttavat käyttäjän haluama tyynyn joustavuus, sängyn tyyppi ja tietenkin nukkumistottumukset.

Peitot
- Mallistossa 3 peittopaksuutta viileä Eco-light Deluxe, Eco-medium Deluxe ja lämmin Eco-warm Deluxe.
- Peittojen hinta koosta ja täytteestä riippuen 299 – 1299 euroa (155 x 220 cm medium deluxe 499 euroa).
- Myös lasten peittomalli ( 55 x 70 cm, hinta 120 euroa).
- Kaikki Hästensin untuvapeitot ovat ruutuommeltuja. Eco-light Deluxe -peitossa on niistä eniten ruutuja ja vähiten untuvaa, Eco-warm Deluxe –peitossa puolestaan vähiten ruutuja ja eniten untuvaa ruuduissa.

Hästensin parhaista mahdollisista luonnonmateriaaleista tehtyjä untuvauutuuksia sekä laatuvuoteita ja vuodevaatteita myyvät Vepsäläiset kautta maan. Hästens-sängyt valmistetaan edelleen yksilöllisesti käsin Ruotsissa.

Kuluttajakyselyt: Vepsäläinen ja Hästens Store

Lisätietoja tuotteista:
Matti Jokitalo, Hästens Sängar AB, p. 040 900 3469, matti.jokitalo@hastens.se

Lehdistömateriaali ja kuvat:
Eija Manninen-Stenroos, viestintätoimisto SEK Public, p. 0400 773 877, eija.manninen@sekpublic.fi

Hästens – käsityön mestari jo 160 vuotta
Vuonna 1852 perustettu, satulanvalmistajana aloittanut Hästens on Ruotsin vanhin sängynvalmistaja. Maailman parhaimpien sänkyjen tarjoamiseen tähtäävä Hästens kilpailee hinnan sijaan laadulla. Hästensin taitavat sängynrakentajat ovat valmistaneet sänkyjä käsityönä pelkästään luonnonmateriaaleista jo 160 vuoden ajan. Hästens on ainoa sängynvalmistaja, jonka sängyille on testien jälkeen myönnetty sekä Joutsen-ympäristömerkki, Öko-Tex että Möbelfakta -laatumerkinnät. Vuodesta 1952 lähtien Hästens on toiminut Ruotsissa kuninkaallisena hovitoimittajana. Yrityksen omistaa Jan Ryde, joka edustaa perheyrityksen viidettä sukupolvea. Hästens toimii tällä hetkellä 35 maassa.
www.hästens.com/fi