Dell ja Google julkistivat Chromebookin yrityskäyttöön

• Dell Chromebook 13 -kannettavassa yhdistyvät tyylikäs muotoilu, erinomainen suorituskyky ja Chrome OS -käyttöjärjestelmä.
  • Yritystason Chromebook on varustettu vaativiin työkuormiin suunnitelluilla Intelin suorittimilla ja turvallisella pääsynhallinnalla.
  • Dell KACE-, SonicWALL- ja Wyse vWorkspace -ohjelmistot tarjoavat hallittavuutta, tietoturvaa ja saumattoman pääsyn sovelluksiin paikasta riippumatta.

Dell on julkistanut yhteistyössä Googlen kanssa Dell Chromebook 13 -kannettavan, joka on suunniteltu nykypäivän liikkuvaan elämäntapaan. Laite tarjoaa huippuluokan suorituskykyä viidennen sukupolven Intel® Core™ i5 -suorittimilla, tyylikkäällä muotoilulla, valovoimaisella näytöllä ja jopa 12 tuntia kestävällä akulla.[1] Suorituskyvyn lisäksi Dell Chromebook 13 tuo asiakkaille hallittavuutta, tietoturvaa ja saumatonta yhdistettävyyttä IT-ympäristöön, mikä tekee siitä ihanteellisen työkäyttöön. Dell Chromebook 13 on viimeisin lisäys yhtiön Chrome-mallistoon, ja osoittaa Dellin ja Googlen sitoutumista innovatiiviseen yhteistyöhön liikkuvan työn tarpeisiin vastaavien laitteiden kehittämisessä.

Tuottavuutta ja saumatonta yhdistettävyyttä

Dell Chromebook 13 tarjoaa suorituskykyä, nopeutta ja mobiliteettia. Laite on saatavilla Intel Celeron-, Core i3- tai i5-suorittimilla sekä jopa 8 Gt järjestelmämuistilla. [2] Saumaton yhdistettävyys, nopea käynnistysaika, 12 tuntia kestävä akku [1] ja korkea suorituskyky takaavat tuottavan työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Lisäksi Dell Chromebook 13 sisältää 720p HD -webkameran ja Full HD IPS -näytön.

Dell Chromebook 13:ssa on panostettu tyylikkääseen muotoiluun ja se on tehty materiaaleista, jotka tekevät siitä kevyen ja kestävän. Laaja 13,3-tuuman Full HD IPS-näyttö tarjoaa suuren valotiheyden, laajan katselukulman ja valinnaisen kosketusominaisuuden. Corning®Gorilla®Glass NBT™ -kosketusnäytöllä on lisäksi pitkä käyttöikä ja hyvä naarmunkestävyys.

Tietoturvallinen, hallittava ja luotettava

Dell Chromebook 13 on varustettu Dell KACE -laitehallintaratkaisulla. Lisäksi Dell SonicWALL Mobile Connect (VPN) -sovellus yhdistettynä Dell Secure Mobile Access -laitteeseen tai palomuuriin tarjoaa turvallisen pääsyn yrityksen tiedostoihin sekä kirjautumisraportit ja seurannan. Työpöydän virtualisointiohjelmisto Dell Wyse vWorkspace mahdollistaa saumattoman ja turvallisen pääsyn yrityksen Windows-sovelluksiin. Dell Chromebook 13 sisältää myös Googlen pilvipohjaisen hallintakonsolin, joka helpottaa laitteen käyttöönottoa ja hallittavuutta.

Huippuluokan tukipalvelut

Tietoturva- ja laitehallintaa helpottava Dell ProSupport Plus -tukipalvelu tietokoneille ja tableteille on tarjolla myös Dell Chromebook 13 -asiakkaille.[3] ProSupport Plus tarjoaa nopean asiantuntija-avun, vahinkopalvelun sekä teknisen asiakasvastaavan yli 1 000 laitetta omaaville asiakkaille.

Saatavuus

Dell Chromebook 13 tulee saataville Suomessa 1.10.2015 alkaen.

Lisätiedot:

Sanna Nieminen, Oy Dell Ab, p. 040 588 2838, sanna_nieminen@Dell.com

Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla (englanniksi).

Tietoja Dellistä:

Dell kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän. www.dell.fi

Dell World
Osallistu kanssamme Dell World 2015 -tapahtumaan 20.–22.10. Dellin päätapahtuma tuo yhteen teknologia- ja liiketoiminta-ammattilaiset verkostoitumaan, vaihtamaan ajatuksia ja luomaan yhdessä parempaa tulevaisuutta. Lue lisää osoitteessa www.dellworld.com ja seuraa Twitterissä #DellWorld-tunnistetta.

*****

[1] Based on Google Chrome Power_LoadTest, a battery run down test conducted by ODM labs in June 2015, with LCD panel brightness set to 37%, keyboard backlight set to 10%, and wireless on. For more information about Google Chrome Power_LoadTest, visit www.chromium.org. Test results should be used only to compare one product with another and are not a guarantee you will experience the same battery life. Battery life may be significantly less than the test results and varies depending on your product’s configuration, software, usage, operating conditions, power management settings and other factors. Maximum battery life will decrease with time and use.
[2] GB means 1 billion bytes and TB equals 1 trillion bytes; significant system memory may be used to support graphics, depending on system memory size and other factors.
[3] Some ProSupport Plus features are not available on all products. See dell.com/prosupportplus. Availability and terms vary by region. See dell.com/servicecontracts/global.